Gėrimų rinkos perlas: kodėl burbulų arbatos tokios madingos
- „Formosa LT“ per metus pajamas išaugino 59%.
- UAB „OMG Bubble Tea“ turi pasaulinę ambiciją – sieks užsienio prekybos tinklų lentynų.
- „Akropolis“: burbulų arbatos jau žinomas produktas mūsų rinkai.
Nors burbulų arbata Vakarų valstybėse išpopuliarėjo tik pastaraisiais metais, Azijoje ji geriama jau nuo 1980-ųjų. Tai produktas, kuris atsiduria kažkur tarp gėrimo ir užkandžio ir kuris jaunajai kartai greičiausiai pasirodė įdomus dėl gausios spalvų, skonių, kvapų ir tekstūros įvairovės.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai