2022-07-25 22:54

Gėrimų rinkos perlas: kodėl burbulų arbatos tokios madingos

Vilniuje, prekybos centre G9, esanti kavinė „Formosa“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vilniuje, prekybos centre G9, esanti kavinė „Formosa“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ar praeidami pro burbulų arbatos parduotuvę pastebėjote eiles paauglių ir svarstėte, kas čia per vieta ir kuo ji prekiauja? Šis taivaniečių gėrimas tapo itin populiarus ir pelningas verslo savininkams, o Lietuvoje lyderės pozicijas užėmė „Formosa“, veikianti beveik visuose didžiuosiuose prekybos centruose. Ambicingai atrodo ir verslininko Jono Karoso žygis į mažmeninės prekybos tinklus su savo „OMG Bubble Tea“ produktais.
  • „Formosa LT“ per metus pajamas išaugino 59%.
  • UAB „OMG Bubble Tea“ turi pasaulinę ambiciją – sieks užsienio prekybos tinklų lentynų.
  • „Akropolis“: burbulų arbatos jau žinomas produktas mūsų rinkai.

Nors burbulų arbata Vakarų valstybėse išpopuliarėjo tik pastaraisiais metais, Azijoje ji geriama jau nuo 1980-ųjų. Tai produktas, kuris atsiduria kažkur tarp gėrimo ir užkandžio ir kuris jaunajai kartai greičiausiai pasirodė įdomus dėl gausios spalvų, skonių, kvapų ir tekstūros įvairovės.  

52795
130817
52791