Nelikus vakarietiškų prekės ženklų parduotuvių, Rusijos prekybos centrai prarado 30% srauto

Eminas Agalarovas, Rusijos NT plėtros grupės Crocus Group pirmasis viceprezidentas, pasidalijo informacija apie pastaruoju metu reikšmingai krentantį klientų srautą Rusijos prekybos centruose. Prarasdami reikšmingus nuomininkus Maskvos prekybos centrai, anot jo, susiduria su rimtais iššūkiais. Kaip rodo kitų plėtotojų patirtis, griebiamasi desperatiškų sprendimų dairomasi prekės ženklų Turkijoje, Uzbekistane.
Rusijos prekybos centrai praranda savo galią, juose veiklą nutraukiant tarptautiniams prekės ženklams, sako E. Agalarovas, kurio tėvo milijardieriaus NT plėtros verslas yra vienas stambiausių Rusijoje. Jeigu turite prabangos prekės ženklams skirtą p ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti