Nelikus vakarietiškų prekės ženklų parduotuvių, Rusijos prekybos centrai prarado 30% srauto
Rusijos prekybos centrai praranda savo galią, juose veiklą nutraukiant tarptautiniams prekės ženklams, sako E. Agalarovas, kurio tėvo milijardieriaus NT plėtros verslas yra vienas stambiausių Rusijoje.
„Jeigu turite prabangos prekės ženklams skirtą prekybos centrą, jums reikia „Prados“, „Chanel“, „Louis Vuitton“, jei tai vidutiniam pirkėjui skirtas – būtini tokie prekės ženklai kaip „Zara“, H&M, „Reebok“, „Adidas“. Ir jeigu jūs tokių prekės ženklų neturite, verslas praranda savo pagrindinius akcentus“, – teigia E. Agalarovas, kurio interviu cituoja tarptautinė žiniasklaida, įskaitant specializuotus portalus, pavyzdžiui, „Nasdaq“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai