2022-06-16 22:50

Nelikus vakarietiškų prekės ženklų parduotuvių, Rusijos prekybos centrai prarado 30% srauto

Prekybos centras Maskvoje. AP / „Scanpix“ nuotr.
Prekybos centras Maskvoje. AP / „Scanpix“ nuotr.
Eminas Agalarovas, Rusijos NT plėtros grupės „Crocus Group“ pirmasis viceprezidentas, pasidalijo informacija apie pastaruoju metu reikšmingai krentantį klientų srautą Rusijos prekybos centruose. Prarasdami reikšmingus nuomininkus Maskvos prekybos centrai, anot jo, susiduria su rimtais iššūkiais. Kaip rodo kitų plėtotojų patirtis, griebiamasi desperatiškų sprendimų – dairomasi prekės ženklų Turkijoje, Uzbekistane.

Rusijos prekybos centrai praranda savo galią, juose veiklą nutraukiant tarptautiniams prekės ženklams, sako E. Agalarovas, kurio tėvo milijardieriaus NT plėtros verslas yra vienas stambiausių Rusijoje.

„Jeigu turite prabangos prekės ženklams skirtą prekybos centrą, jums reikia „Prados“, „Chanel“, „Louis Vuitton“, jei tai vidutiniam pirkėjui skirtas – būtini tokie prekės ženklai kaip „Zara“, H&M, „Reebok“, „Adidas“. Ir jeigu jūs tokių prekės ženklų neturite, verslas praranda savo pagrindinius akcentus“, – teigia E. Agalarovas, kurio interviu cituoja tarptautinė žiniasklaida, įskaitant specializuotus portalus, pavyzdžiui, „Nasdaq“.

52795
130817
52791