2022-02-05 09:00

Didžiausi e. platformų šuoliai per metus Baltijos šalyse

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Tarp lankomiausių e. parduotuvių Baltijos šalyse lyderio pozicijas išlaiko „Pigu“. Visų trijų šalių e. komercijos reitingus pernai supurtė nauji drabužių ir avalynės sektoriaus žaidėjai bei išaugusi konkurencija.

Gedas Kučinskas, „BPN Intense“ vystymo ir strategijų vadovas, pažymi, kad Latvijos ir Estijos rinkose matome panašias tendencijas kaip ir Lietuvoje. Lyderio pozicijas išlaiko „Pigu“, kuri Lietuvoje rikiuojasi pirma, Latvijoje ir Estijoje jos valdomos e. parduotuvės („220.lv“ ir „Kaup24.ee“) yra antroje vietoje.

Analizė ir sudarytas reitingas rodo, kad abiejose kaimyninėse rinkose „Pigu“ per metus pavyko labiau užauginti klientų srautus: Latvijoje srautai augo 32% ir ji pakilo dviem pozicijomis aukščiau, Estijoje – 20% ir čia ji išlaikė antrąją vietą. Lietuvoje „Pigu.lt“ lankytojų srautai augo 9%.

„Visose rinkose pirmame dešimtuke išlieka plataus asortimento, telekomunikacijų, lošimų ar loterijų, TV internetu ir elektronikos bei buitinės technikos žaidėjai. Į TOP 20 visose Baltijos šalyse įsiveržė rūbų ir avalynės žaidėjai“, – apibendrindamas 2021-uosius teigia G. Kučinskas.

Labiausiai lankytojų srautus per metus užsiaugino „Go3.lt“, rodo „BPN Intense“ reitingas.

[infogram id="ea70c209-2548-45fc-918e-855497c6ec3c" prefix="s02" format="interactive" title="e.komercija_Baltijos"]

Plačiau apie lankomiausių lietuviškų e. svetainių reitingą, skaitykite čia: Reitingo viršūnėje – „Pigu“ ir „Senukai“, staigmena – „Go3“.

Apie situaciją Baltijos šalyse, skaitykite čia: E. komercijos reitingas Baltijos šalyse: nauji žaidėjai supurtė rinką.

52795
130817
52791