2025-09-04 05:45

„Rimi“ tikisi, kad šiemet e. prekybos verslas bus pelningas

Vaidas Lukoševičius, „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vaidas Lukoševičius, „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Realiais e. prekybos verslo apimtis iliustruojančiais skaičiais nesidalijanti mažmeninės prekybos bendrovė „Rimi Lietuva“ 2024 m. iš prekybos internetu gavo 12% daugiau pajamų nei 2023 m. Kol kas nuostolinga e. komercijos veikla, anot vadovybės, labai tikėtina, kad šiemet taps pelninga.

Vaidas Lukoševičius, „Rimi Lietuvos“ generalinis direktorius, lygindamas šių metų e. prekybos tendencijas su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu, sako, kad be kasdienio šviežių produktų krepšelio, labiausiai augančios kategorijos yra vaisiai ir daržovės – daugiau nei 25%, taip pat – džiovintų vaisių ir riešutų kategorija (+40%), ne maisto prekių asortimentas (+30%). 

Jo teigimu, „Rimi“ internete auga tiek klientų skaičius, tiek ir krepšelių vertė.

52795
130817
52791