2021-08-24 19:49

„Aprangos“ grupė investuoja į „Hugo“ tinklą

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupė per pastaruosius tris mėnesius atidarė tris prekės ženklo „Hugo“ parduotuves Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

„Mūsų klientai jau dvidešimt metų pažįsta „Hugo Boss“ prekės ženklą, kuris yra vienas sėkmingiausių mūsų partnerių. „Hugo Boss“ kompanijai priėmus strategiją atskirai plėtoti „Boss“ ir „Hugo“ koncepcijas, tuo keliu sukame ir mes. „Hugo“ – jaunatviška ir modernia dvasia išsiskiriantis prekės ženklas“, – teigia Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.

Pirmoji „Hugo“ prekės ženklo parduotuvė Baltijos šalyse atidaryta Rygos „Spice“ prekybos centre praėjusių metų kovą.

„Aprangos“ grupė su „Hugo Boss“ bendradarbiauja nuo 2001 m., kai pagal franšizės kontraktą atidaryta pirmoji „Hugo Boss“ parduotuvė Vilniuje. Šiuo metu grupė valdo keturias „Hugo“ prekės ženklo parduotuves bei tris „Hugo Boss“ prekės ženklo parduotuves Vilniuje, Rygoje ir Taline.

Prieš kiek mažiau nei mėnesį Vilniaus centre buvo atidaryta atnaujinta „Hugo Boss“ parduotuvė, kuri nuo šiol yra įsikūrusi Didžiojoje gatvėje.

„Aprangos“ grupė šiemet siekia įgyvendinti per pandemiją kiek pristabdytus projektus, tęsia valdomo prekybos tinklo atnaujinimą.

„Nors karantino ribojimai privertė peržiūrėti 2020 ir 2021 metų grupės investicinius planus, sudėtingą laikotarpį buvo siekiama išnaudoti kuo efektyvesniam prekybos tinklo atnaujinimui, kad rekonstrukcijos ir uždarymai kuo mažiau turėtų įtakos aktyvios prekybos laikui“, – teigia R. Perveneckas.

Per 2021 m. grupė Lietuvoje yra suplanavusi pertvarkyti virš 10.000 kv. metrų prekybos ploto.

Vienas iš daugiausia per pastaruosius metus investicijų sulaukusių miestų – Klaipėda. „Aprangos“ grupė per metus nuo pandemijos pradžios praėjusių metų kovą pajūryje įgyvendino šešis projektus: konceptualiai atnaujino parduotuvę „Mados linija“, o prekybos centre „Akropolis“ praplėtė „Stradivarius“ bei pristatė „Orsay“ parduotuves. Atnaujinimo sulaukė ir „Mango“ parduotuvė, „Aprangos“ ir „Aprangos galerija“.

Kauno „Akropolyje“ atidaryta beveik dvigubai didesnė 3.000 kv. m. „Zara“ parduotuvė. Tame pačiame prekybos centre netrukus bus atidaryta atnaujinta bei praplėsta „Mango“ parduotuvė su „Mango kids“ skyriumi. Neseniai atidaryta avalynės bei aksesuarų parduotuvė „Aldo“.

Vilniuje karantino laikotarpis išnaudotas „Aprangos“ parduotuvės atnaujinimui. Nuo pat pirmojo „Akropolio“ atidarymo Vilniuje veikianti „Apranga“ atnaujinta ketvirtą kartą.

VŽ rašė, kad „Aprangos“ grupė Vilniuje ėmėsi prabangos segmento parduotuvių Vilniaus senamiestyje pertvarkos. Naujoje vietoje atidaryta naujos koncepcijos parduotuvė „Mados linija“.

Iš viso per 2021 m. „Aprangos“ grupė Lietuvoje yra numačiusi pertvarkyti ar rekonstruoti dešimt bei atidaryti penkias naujas parduotuves „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 173 parduotuvių tinklą (101 Lietuvoje, 47 Latvijoje ir 25 Estijoje), kurių plotas sudaro 92.000 kv. m.

VŽ rašė, kad „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta su PVM 2021 m. I-ą pusmetį sudarė 81,2 mln. Eur, arba 6,3% mažiau nei atitinkamu praeitų metų laikotarpiu ir 25,2% mažiau nei atitinkamu 2019 m. laikotarpiu, per „Nasdaq“ biržą pranešė bendrovė.

52795
130817
52791