„Aprangos“ grupė pertvarko prabangos parduotuvių tinklą: pokyčiai apima „Burberry“ ir „Hugo Boss“
Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, VŽ pasakoja, kad pokyčius prestižo segmente lemia dvi priežastys: pačių prekės ženklų atnaujinamos prekybos strategijos ir „Aprangos“ grupės poreikis efektyvinti tinklą, didėjant konkurencijai ir augant e. prekybos apimtims.
Visų pirma, „Hugo Boss“ dabar aiškiai išskiria savo prekės ženklus į du – „Hugo Boss“ ir „Hugo“. Naujose parduotuvėse „Hugo“ prekės ženklo prekių nebelieka, šioms prekėms atveriamos naujos parduotuvės, dėl to reikalingos mažesnės erdvės prekių ekspozicijoms. Iki šiol „Hugo Boss“ parduotuvėse buvo prekiaujama ir „Hugo Boss“, ir „Hugo“ prekėmis.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai