2021-06-07 14:59

„Aprangos“ grupė pertvarko prabangos parduotuvių tinklą: pokyčiai apima „Burberry“ ir „Hugo Boss“ 

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Beveik dešimtmetį sostinės Rotušės aikštėje veikusios britų prabangos mados namų „Burberry“ parduotuvės neliko, jos vietoje atidaryta „Mados linija“ – parduotuvė, skirta ir tų pačių mados namų „Burberry“ gaminiams, ir kitoms prabangos prekėms. Efektyvindama veiklą „Aprangos grupė“ atsisako ir iki šiol šioje aikštėje nuomotų patalpų „Hugo Boss“ parduotuvei, šį prekės ženklą įkurdindama buvusios „Mados linijos“ vietoje.

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, VŽ pasakoja, kad pokyčius prestižo segmente lemia dvi priežastys: pačių prekės ženklų atnaujinamos prekybos strategijos ir „Aprangos“ grupės poreikis efektyvinti tinklą, didėjant konkurencijai ir augant e. prekybos apimtims.

Visų pirma, „Hugo Boss“ dabar aiškiai išskiria savo prekės ženklus į du – „Hugo Boss“ ir „Hugo“. Naujose parduotuvėse „Hugo“ prekės ženklo prekių nebelieka, šioms prekėms atveriamos naujos parduotuvės, dėl to reikalingos mažesnės erdvės prekių ekspozicijoms. Iki šiol „Hugo Boss“ parduotuvėse buvo prekiaujama ir  „Hugo Boss“, ir „Hugo“ prekėmis.

52795
130817
52791