2021-04-22 08:45

Degalinių verslas išbandymų metais: grumtynės dėl pelningiausių klientų

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Praėjusiais metais dėl pandemijos kritęs degalų vartojimas, smukusios produktų kainos, o kartu ir smarkiai susitraukęs pelningiausias – privačių klientų – segmentas labiausiai pakoregavo šiuo verslu užsiimančių bendrovių veiklos rodiklius.
  • 2020 m. mažmeninė degalų rinka Lietuvoje krito 2,08%.
  • Didžiausias degalinių verslo sopulys — susitraukęs pelningiausias segmentas.
  • Vyko peštynės dėl vartotojų, kurių tiesiog nebuvo.
  • Kainų karas tebesitęsia iki šiol – degalų kainos Lietuvoje yra vienos mažiausių regione.
  • Degalais prekiaujančių įmonių TOP 10-ukas.
  • Degalinės siekia prekiauti silpnais alkoholiniais gėrimais.

Pelningumui vis didesnę įtaką daro virš degalų saugyklų iškilusios parduotuvės, kuriose plečiamas asortimentas, atsirado nereceptiniai vaistai, tikimasi susigrąžinti silpnuosius alkoholinius gėrimus.

52795
130817
52791