Tinkama vartotojų segmentacija augina ir pardavimus, ir klientų ratą

Priešingu atveju neišnaudojamas e. prekybos potencialas, prarandami potencialūs klientai, pardavimai ir pelnas, tikina „Inspired UM“ Analitikos skyriaus vadovas Tomas Bassus.
„Tinkami segmentuoti ir pažinti savo klientus yra ypatingai svarbu e. prekybos verslams. Svarbu suprasti, kuo jie panašūs, kuo skiriasi, ir, atsižvelgiant į svarbiausius vartotojų bruožus, pagal tai planuoti skirtingus veiksmų scenarijus, – tikina T. Bassus. – Nesegmentuojant vartotojų, švaistomi resursai ir potencialas.“
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai