2020-05-03 12:09

Tinkama vartotojų segmentacija augina ir pardavimus, ir klientų ratą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Elektroninės prekybos verslams svarbu, kad ne tik vartotojai žinotų jų prekės ženklą, bet ir pats verslas gerai pažintų savo vartotojus, suprastų, kaip jie elgiasi.

Priešingu atveju neišnaudojamas e. prekybos potencialas, prarandami potencialūs klientai, pardavimai ir pelnas, tikina „Inspired UM“ Analitikos skyriaus vadovas Tomas Bassus.

„Tinkami segmentuoti ir pažinti savo klientus yra ypatingai svarbu e. prekybos verslams. Svarbu suprasti, kuo jie panašūs, kuo skiriasi, ir, atsižvelgiant į svarbiausius vartotojų bruožus, pagal tai planuoti skirtingus veiksmų scenarijus, – tikina T. Bassus. – Nesegmentuojant vartotojų, švaistomi resursai ir potencialas.“

52795
130817
52791