Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga

Vis daugiau prekių ženklų nusprendžia, kad jiems daugiau nebereikia „Amazon“. Garsiausiai pastaruoju metu nuskambėjo IKEA sprendimas nutraukti 2018 m. sudarytą sutartį su „Amazon“. IKEA pasekė jau anksčiau panašiai pasielgusių prekių ženklų, tokių kaip „Nike“, „Birkenstock“, „PopSockets“, pavyzdžiu – jie garsiai deklaravo, kad bendradarbiavimas su „Amazon“ jų prekės ženklams nebenaudingas.
Pasigirdo nuogąstavimų, kad galbūt jau greitai didžiausioje pasaulyje e. prekybos platformoje nebematysime gerai žinomų prekių ženklų. Bet tokioms abejonėms pagrindo nėra: net jei patys prekių ženklai nutrauks savo santykius su „Amazon“, jų produkciją platformoje pardavinės trečiosios šalys. Netgi jei bendrovės vadovausis e. komercijos strategijomis, kurios padės konkuruoti su „Amazon“, ekspertai sako, kad pastaroji turi galimybių atsišaudyti.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai