2020-01-19 11:16

Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga 

Chriso Radburno (PA Wire/PA Images) nuotr.
Chriso Radburno (PA Wire/PA Images) nuotr.
Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės ženklas bus kitas ir kokios įtakos tai gali turėti platformai. Visgi net jei kai kurie prekių ženklai nutrauks sutartis su „Amazon“, pirkėjai galės įsigyti jų gaminių iš perpardavinėtojų, dirbančių platformoje.

Vis daugiau prekių ženklų nusprendžia, kad jiems daugiau nebereikia „Amazon“. Garsiausiai pastaruoju metu nuskambėjo IKEA sprendimas nutraukti 2018 m. sudarytą sutartį su „Amazon“. IKEA pasekė jau anksčiau panašiai pasielgusių prekių ženklų, tokių kaip „Nike“, „Birkenstock“, „PopSockets“, pavyzdžiu – jie garsiai deklaravo, kad bendradarbiavimas su „Amazon“ jų prekės ženklams nebenaudingas.

Pasigirdo nuogąstavimų, kad galbūt jau greitai didžiausioje pasaulyje e. prekybos platformoje nebematysime gerai žinomų prekių ženklų. Bet tokioms abejonėms pagrindo nėra: net jei patys prekių ženklai nutrauks savo santykius su „Amazon“, jų produkciją platformoje pardavinės trečiosios šalys. Netgi jei bendrovės vadovausis e. komercijos strategijomis, kurios padės konkuruoti su „Amazon“, ekspertai sako, kad pastaroji turi galimybių atsišaudyti.

52795
130817
52791