„Skrendu.lt“ patirtis: kaip dirbti, kai „viskas dega“

Publikuota: 2019-10-27
Rasa Levickaitė, „Skrendu.lt“ lėktuvo bilietų pardavimo platformą valdančios įmonės „Baltic Tours Group“ tarptautinių projektų vadovė.
Rasa Levickaitė, „Skrendu.lt“ lėktuvo bilietų pardavimo platformą valdančios įmonės „Baltic Tours Group“ tarptautinių projektų vadovė.

Klientai šiandien yra itin reiklūs ir gerai žino savo galimybes bei teises, o turizmo srityje dirbančių pardavėjų veiklą apsunkina nuolatinės krizinės situacijos. Sėkmingo darbo formulė čia – nebandyti ieškoti kaltųjų, o operatyviai imtis sprendimų.

„Turizmas – viena didžiausių industrijų pasaulyje. Vien „Skrendu.lt“ pardavimų apimtys siekia virš tūkstančio paslaugų kasdien. Tai dinamiška, nervinga, romantizuota ir nuolatinį krizių pavojų patirianti sritis. Todėl nuolat ieškome būdų, kaip dirbti sklandžiai, kai „viskas dega“. Viena svarbiausių mūsų taisyklių – neieškoti kaltųjų, labai dažnai tam nebelieka ir prasmės, nes paprastai tam tiesiog nėra laiko“, – „Verslo žinių“ konferencijoje „Pardavimai 2020“ kalbėjo Rasa Levickaitė, „Skrendu.lt“ lėktuvo bilietų pardavimo platformą valdančios įmonės „Baltic Tours Group“ tarptautinių projektų vadovė.

Pavyzdžiui, 2016 m. visoje Turkijoje 8 val. dingo elektrai, tad visą dieną neveikė susisiekimo priemonės, radijo ir interneto ryšys, o tuo pačiu ir susisiekimo priemonės.

„Vien Stambulo oro uostas per dieną aptarnauja per 160.000 keleivių, tad tai reiškė, kad jie yra perkeliami į kitą dieną, kai tądien išskristi turi antra tiek. O kur dar politiniai įvykiai, neramumai, ugnikalniai, potvyniai, žemės drebėjimai, streikai, – visa tai verčia priimti greitus sprendimus. Todėl sėkmingo pardavėjo užduotis – ne tik sausai parduoti bilietą, bet ir aptarnauti klientą, kol jis pasieks galutinį savo kelionės tašką. Tam reikia būti pasiruošusiems nuolat tarpininkauti ir suteikti organizacinę bei psichologinę pagalbą tiek viduje, savo darbuotojams, tiek ir mūsų klientams“, – įsitikinusi R. Levickaitė.

Penkios rekomendacijos, kaip valdyti krizę

R. Levickaitė tikina, kad agentūros veikloje taiko penkias taisykles, kurių laikantis greičiausiai bet kurios srities versle pavyks išgyventi net ir nenumatytų įvykių sūkuryje.

„Visos jos yra susijusios su darbuotojų motyvacija, nes būtent darbuotojai dažniausiai sprendžia problemas. Darbuotojus viduje neretai vadiname specialią misiją vykdančiais agentais, kuriems reikia pateikti aiškią veikimo struktūrą, moderniausias priemones, kartu išplečiant pasitikėjimo ribas ir suteikiant galimybes improvizuoti, „džiazuoti“ bei priimti sprendimą savarankiškai“, – pasakoja R. Levickaitė.

Darbuotojų motyvacijai yra labai svarbus vadovo asmeninis dėmesys ir empatija.

„Gal kartais tai skamba kaip lozungas, kartu reikalauja ženklaus kiekio tiesioginio vadovo darbo valandų, dėmesingumo ir gebėjimo suprasti situaciją, tačiau asmeninio dėmesio galia yra efektyviausia komandos motyvacija“, – neabejoja R. Levickaitė.

„Skrendu.lt“ vadovaujasi ir nuostata, kad kas neužrašyta, tas yra tautosaka, o tautosaka – tai chaosas.

„Todėl visa komunikacija privalo vykti raštu, nepaisant to, kokiu kanalu bendraujama. Tai padeda išvengti daugybės nesusipratimų“, – pabrėžia R. Levickaitė.

Dar vienu svarbiu aspektu ji vadina ir gyvus darbuotojų susirinkimus.

„Žinoma, norint, kad jie būtų sėkmingi, būtinos trys sąlygos: nevėluoti, pasiruošti bei įvertinti susirinkimo temą, naudą. Kurį laiką ir mūsų vadovas buvo labai skeptiškas šiuo atžvilgiu, bet galop mes įtikinome, ir šiandien tai mums efektyviai padeda susikalbėti viduje“, – patirtimi dalijasi R. Levickaitė.

Penktoji agentūros taisyklė – pergales būtina švęsti.

„Antraip niekada neišvysite šviesos verslo tunelio gale. Kolektyvo laikas, praleistas drauge, paskatina žmogiškus komandinius atradimus. Esame to pavyzdys, nors pas nuolat viskas dega, o kaltinti nieko negalime, bet jau 15 m. išlaikome stiprias pozicijas rinkoje“, – nusišypso R. Levickaitė.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„BaltCap“ išsigrynino ekologiško verslo strategiją – pasirinko „Livin“ ženklą Premium

Didžiausio privataus kapitalo fondų valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF),...

Prekyba
05:45
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
Naujas bankas biržoje: verslo modelį sėkmingai įgyvendintų ir „Maxima“ Premium

Į Baltijos biržą susiruošęs estų kooperatyvų bankas „Coop Pank“ naudojasi skandinavų bankus sukrėtusių...

Rinkos
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium 3

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

Alyvuogių krizė: rekordinis derlius sutirpdė kainas Premium 1

Alyvuogių augintojai ir perdirbėjai kalba apie sektoriaus krizę – dėl rekordiškai didelio derliaus Europoje...

Pramonė
2019.11.21
Didieji prekybininkai žvilgčioja į daug žadantį „Ocado“ Premium 2

Niekam pasaulyje dar nepavyko surasti sėkmingo e. prekybos maisto produktais veiklos modelio. Netgi trys...

Prekyba
2019.11.20
„Caffeine“ laimėjo konkursą ir įsikūrė Oslo ligoninėje Premium 3

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurį šių metų pradžioje įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan...

Prekyba
2019.11.20
„Alibaba“ Honkongo biržoje gali pritraukti iki 12,9 mlrd. USD

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ per akcijų platinimą Honkongo vertybinių popierių biržoje...

Rinkos
2019.11.20
Perdirbėjai kreipėsi į Vyriausybę – prekybininkų marketingo strategijas vadina nekorektiškomis

Lietuvos mėsos, grūdų perdirbėjų bei paukštininkystės asociacijos kreipėsi į valdžios institucijas „dėl...

Pramonė
2019.11.20
Inovacijos Lietuvoje ir užsienyje: įsigali automatizavimas ir duomenų analitika  Premium

Darbuotojų trūkumas ir nauji efektyvumo tikslai skatina prekybininkus drąsiau kliautis savitarnos...

Prekyba
2019.11.20
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
Dirbtinio intelekto reikšmė e. prekyboje didėja  Premium

Didžiąją dalį visų e. parduotuvių vartotojų patirties galima automatizuoti naudojantis iš anksto paruoštais...

Prekyba
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Už plastiko maišelių dalinimą nemokamai siūlomos iki 5.000 Eur baudos

Už didesnių plastiko maišelių dalinimą nemokamai prekybininkus siūloma bausti tūkstantinėmis baudomis.

Prekyba
2019.11.19
„Colliers“: laisvalaikio ir pramogų segmente – apstu nišų 

Prekybos centrų plėtotojai žino, kad sėkminga objekto veikla vis labiau priklauso nuo to, kiek išplėtotas...

Prekyba
2019.11.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau