„Daumantai LT“ patirtis: nuo pigių kopijų iki savo prekės ženklų

Kėdainių pagardų gamintoja Daumantai LT pristatė naują prekės ženklą Wow mama, su kuriuo tikisi sumažinti privačios etiketės produktų gamybos apimtį ir žengti į užsienio rinkas. Pirmasis bandymas su naujuoju vardu Kinijos rinka.
Domas Grinkevičius, Daumantai LT produktų plėtros vadovas, neslepia, kad bendrovė, pastaraisiais metais matydama nuosaikesnius pardavimus ir nebeaugantį eksportą, ėmė ieškoti priežasčių. Susidėlioję skaičius supratome, kad pernelyg ilgai gyvenome ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti