2019-10-22 20:21

„Daumantai LT“ patirtis: nuo pigių kopijų iki savo prekės ženklų

Domas Grinkevičius, UAB „Daumantai LT“ produktų plėtros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Domas Grinkevičius, UAB „Daumantai LT“ produktų plėtros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kėdainių pagardų gamintoja „Daumantai LT“ pristatė naują prekės ženklą „Wow mama“, su kuriuo tikisi sumažinti privačios etiketės produktų gamybos apimtį ir žengti į užsienio rinkas. Pirmasis bandymas su naujuoju vardu – Kinijos rinka.

Domas Grinkevičius, „Daumantai LT“ produktų plėtros vadovas, neslepia, kad bendrovė, pastaraisiais metais matydama nuosaikesnius pardavimus ir nebeaugantį eksportą, ėmė ieškoti priežasčių.

„Susidėlioję skaičius supratome, kad pernelyg ilgai gyvenome vaikydamiesi mažų projektų, vis vildavomės, kad iš jų išaugs didesni, bet taip nenutiko. Dirbome be strategijos, supratome, kad turime efektyvinti procesus, keisti požiūrį į prekės ženklus ir eksportą, nes būtent čia yra galimybė augti Lietuvos gamintojams“, – apie įmonės klaidas „Verslo žinių“ konferencijoje „Pardavimai 2020“ pasakojo D. Grinkevičius.

52795
130817
52791