2019-01-08 17:36

„Walmart“ investicijų pliūpsnis – į maistomatus

„Walmart“ reklamos akimirka.
„Walmart“ reklamos akimirka.
Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prekybos milžinė „Walmart“ paleido kelias akį traukiančias reklamas, skirtas elektroninei prekybai ir prekių atsiėmimui prie parduotuvių populiarinti.

Barbara Messing, „Walmart U.S.“ rinkodaros vadovė, viliasi, kad naujosios reklamos paspartins maistomatų plėtrą ir išpopuliarins augančią e. komercijos paslaugą.

„Sukūrėme kelias įspūdingas televizijos reklamas, be to, pasitelkiame kitus būdus naujai paslaugai populiarinti. Dabar internetu užsakytas prekes galima atsiimti visoje šalyje, šiemet įrengsime dar daugiau maistomatų, ir visą dėmesį šiemet skiriame svarbiausiai reklamos kampanijai, skirtai „Walmart Grocery Pickup“ populiarinti“, - savo bloge rašo p. Messing.

Pasak jos, reklamos magiją kuria įvairūs filmų personažai, prie maistomatų atskriejantys savo populiariaisiais automobiliais.

„Dirbome su skirtingomis Holivudo filmų pramonės įmonėmis, kurios sudarė galimybę mums reklamoje naudoti vartotojams gerai pažįstamus herojų automobilius“, - teigia p. Messing.

videoklipas:: 1

Maistomatų populiarinimo kampanija apima ne tik video reklamas, bet ir socialines medijas, radiją, reklamas parduotuvėse. Skirtingais kanalais tikimasi pasiekti kuo daugiau vartotojų.

„Walmart“ maistomatus įrengia prie pat įėjimų į parduotuves, patogiausiose vietose.

„Walmart“ JAV iki šių metų pabaigos turės 2.140 maistomatų. 2020 m. jų skaičius turėtų išaugti iki 3.100, teigia bendrovė.

„Walmart“ tikisi, kad 2019 m. e. prekybos apimtis išaugs 40%, o 2020 m. augimas sieks 35%.

Paulas Trussellas, „Deutsche Bank“ analitikas, šį rudenį prognozavo, kad pagal bakalėjos prekių pardavimus 2018 m. pabaigoje „Walmart“ aplenks „Amazon“.

„Daugelio metų investicijos į elektroninę komerciją pradeda krauti vaisius, „Walmart“ pozicijos dabar gerokai sutvirtėjusios“, - sako p. Trussellas.

52795
130817
52791