„Maximos grupė“ Lenkijoje įsigijo dar vieną tinklą

Publikuota: 2018-12-04
Dalius Misiūnas, „Maxima grupė“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dalius Misiūnas, „Maxima grupė“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Maxima grupės“ nuo šių metų pavasario Lenkijoje valdomas mažmeninės prekybos tinklas „Stokrotka“ iš susijusių akcininkų įsigijo kitą šioje rinkoje veikiantį tinklą „Sano“. Įmonių sujungimą ketinama užbaigti 2019 m. pradžioje.

„Stokrotka“ 100% „Sano“ akcijų įsigijo iš Kipre veikiančios bendrovės „Miglione Investments Limited“. Ji priklauso fiziniams asmenims, netiesioginiams „Vilniaus prekybos“ akcininkams, teigiama pranešime spaudai.

Po „Sano“ įsigijimo „Maxima Grupė“ Lenkijoje šiuo metu iš viso valdo 551 įvairaus dydžio ir formato parduotuvę. Jose dirba beveik 9.000 darbuotojų. Bendra šiemet „Maxima grupės“ Lenkijoje veikiančių prekybos tinklų („Stokrotka“, „Aldik“ ir „Sano“) apyvarta 2017 m. būtų sudariusi apie 720 mln. Eur.

„Lenkijos rinkai artimiausiais metais skirsime daug dėmesio, čia vykdysime aktyvią plėtrą. Viena iš plėtros strategijos kaimyninėje šalyje dalių yra Lenkijoje jau veikiančių verslų integracija.“, – pranešime spaudai cituojamas Dalius Misiūnas, „Maxima grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius.

Pasak jo, „Sano“ įsigijimas ir sujungimas su „Stokrotka“ padės sustiprinti pozicijas Lenkijos šiaurės vakarų dalyje. Be to, planuojama išnaudoti „Sano“ sukurtą įdirbį elektroninės prekybos srityje – tai atvers naujų verslo vystymo galimybių.                                                                                                                                       

Šių metų lapkričio pabaigoje „Maxima grupei“ priklausančios įmonės valdė beveik 1.070 parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje. Be įsigytų „Sano“ parduotuvių, iki metų pabaigos visose rinkose planuojama atidaryti dar apie 40 naujų parduotuvių.

Sprendimą dėl įmonių prekės ženklų integracijos planuojama priimti kitų metų pradžioje.

 „Maxima Grupė“ valdo prekybos tinklus „Maxima“ (Baltijos šalyse), „Stokrotka“ (Lenkijoje), „T-Market“ (Bulgarijoje) ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“, veikiančią Baltijos šalyse.

Šių metų rugsėjo mėn. įmonė sėkmingai išplatino 300 mln. Eur penkerių metų trukmės obligacijų emisiją.

„Maxima Grupė“ priklauso „Vilniaus prekyba“ įmonių grupei – vienai didžiausių prekybos bendrovių Baltijos šalyse ir Centrinės bei Rytų Europos regione.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Modus Group“ stato tris naujus „Autobrava Motors“ salonus 

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 25

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 17

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau