SBA uždaro baldų parduotuves „Berry“, liks e. prekyba

Publikuota: 2018-11-08
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

SBA grupės valdoma bendrovė „Klaipėdos baldų prekyba“ uždarys Panevėžyje, Šiauliuose, Klaipėdoje, Kaune ir Vilniuje šiuo metu turimas penkias fizines baldų parduotuves „Berry“. Prekės ženklą „Berry“ grupė perleidžia Švedijos ir Lietuvos investuotojų valdomai UAB „Furniture1“, turinčiai planų stiprinti pozicijas baldų elektroninės prekybos rinkoje.

„Berry“ salonai bus uždaryti 2018 m. pabaigoje – 2019 m. pradžioje.

SBA grupės mastu baldų prekybos galutiniam vartotojui verslas nebuvo strateginės reikšmės – visos grupės pajamų struktūroje pernai jo dalis nesiekė 3%.

„Sprendimas parduoti šį prekės ženklą puikiai atitiko mūsų grupės ilgalaikę strategiją – gryninti pagrindines veiklas. Ženklą perleidžiame bendrovei, kuriai prekyba baldais yra pagrindinė veiklos sritis ir ypač – elektroninė prekyba, turinti daugiausiai erdvės plėtrai“, – pranešime spaudai cituojamas Paulius Nevinskas, SBA grupės verslo vystymo direktorius.

Pasak jo, SBA grupė šiuo metu ieško galimybių plėsti kitus verslus už Lietuvos ribų.

SBA žiniomis, prekės ženklas „Berry“ yra tarp trijų žinomiausių prekės ženklų Lietuvos baldų prekybos rinkoje. Jis orientuotas į vidutinės ir aukštesnės klasės segmentą ir rinkoje išsiskiria plačiausiu baldų pasirinkimu.

„Berry“ ženklo įsigijimas stiprins mūsų pozicijas besiplečiančioje elektroninėje baldų prekybos rinkoje ir leis pirkėjams pasiūlyti dar platesnį prekių asortimentą bei sudarys galimybes baldus pirkti internetu iš patikimo pardavėjo patogiai, o dėl itin efektyvios tiekimo grandinės – už geriausią kainą“, – sako Pijus Makarevičius, UAB „Furniture1“ vadovas.

„Furniture1“ taip pat įsigijo šiuo metu „Klaipėdos baldų prekybos“ valdomą elektroninę parduotuvę www.berrybaldai.lt, kuri siūlo daugiau nei 9.000 pavadinimų baldų ir namų aksesuarų. Šios bendrovės akcininkė UAB „Inredhemma Europa“ yra susijusi su „Bygghemma Group“ – žinomu namų aksesuarų prekės ženklu Šiaurės šalyse.

SBA įmonių grupė – viena didžiausių Lietuvos investuotojų. Daugiau nei 90% SBA bendrovių pagamintos produkcijos eksportuojama į beveik 40 pasaulio šalių. Konsoliduotos įmonių grupės pajamos 2017 m. siekė 313,18 mln. Eur, investicijos – 51,3 mln. Eur, pelnas – 9 mln. Eur. Be kitų įmonių SBA grupei priklauso „Klaipėdos baldai“, „Šilutės baldai“, „Visagino linija“, „Germanika“, „Kauno baldai“,„Mebelain“, inovatyvaus trikotažo gamintoja „Utenos trikotažas“, pažangaus nekilnojamojo turto plėtotoja „Urban Inventors“, investicijų valdymo bendrovė „Capitalica Asset Management“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 9

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus 1

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Wurth“ atidarė trečią parduotuvę Klaipėdoje

Vokiečių koncernas „Wurth Lietuva“ Klaipėdoje atidarė 600 kv. m klientų aptarnavimo centrą „Uostamiesčio...

Prekyba
2019.03.18
„Jysk“ keičia vadovą Baltijos šalyse

Dace Dovidena, pastaruosius šešerius metus vadovavusi „Jysk“ Baltijos šalyse ir Baltarusijoje, paliko įmonę.

Prekyba
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau