Didžiųjų tinklų plėtra – nuosekli, smulkios parduotuvės nyksta

Maisto prekėmis, alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais prekiaujančių parduotuvių, nepriklausančių didiesiems tinklams, yra beveik 3% mažiau negu pernai. Ekspertų nuomone, prieš smulkiuosius atsigręžė alkoholio prekybos ribojimas. Didžiųjų statistiką gerino sparčiai besiplečiantis Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas Lidl, nes du dalyviai Rimi ir Palink, turėję planų jungtis, 2017 m. beveik nevykdė plėtros.
Statistikos departamento duomenimis, 2017 m. pabaigoje Lietuvoje veikė 4.627 didiesiems prekybos tinklams nepriklausančios parduotuvės. 2016 m. jų buvo 4.755. Tiesa, nors jų liko mažiau, bendras netinklinių parduotuvių užimamas plotas šiek tiek padid ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti