2018-02-23 11:10

H&M ir „Zaros“ varžovas „Uniqlo“ artėja prie Lietuvos

„Uniqlo“ savininkės „Fast Retailing“ akcijų vertė Tokijo vertybinių popierių biržoje pastaruosius dvejus metus tik kyla. Bendrovės nuotr.
„Uniqlo“ savininkės „Fast Retailing“ akcijų vertė Tokijo vertybinių popierių biržoje pastaruosius dvejus metus tik kyla. Bendrovės nuotr.
Pagal pardavimus trečias pasaulyje japonų drabužių prekės ženklas „Uniqlo“ iki 2020 m. ketina pasivyti prekybos drabužiais lyderę „Inditex“. Visą plėtrą „Uniqlo“ vykdo savarankiškai. Stambūs prekybininkai leidžia suprasti, jog dedamos pastangos, kad „Uniqlo“ atsirastų Lietuvoje.

Keliaujantiems ir kokybiškus nebrangius drabužius vertinantiems Lietuvos gyventojams jau žinomas japonų prekės ženklas „Uniqlo“ artimiausiu metu Europoje turės daugiau parduotuvių. Savo krautuvėms erdvias patalpas didmiesčių prekybinėse gatvėse besirenkantis mažmenininkas jau įleido šaknis Jungtinėje Karalystėje, Belgijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje ir Ispanijoje. Šį pavasarį planuojama plėtra Nyderlanduose ir Švedijoje.

Taku Morikawa, „Uniqlo Europe“ generalinis direktorius, praėjusią savaitę pranešė, kad „įžengdama į Amsterdamą įmonė žymi naują plėtros etapą Beniliukso šalyse“. Praėjusiais metais viena grupės įmonių atidarė prekių paskirstymo centrą Rozendalyje – mieste Nyderlandų pietuose, prie sienos su Belgija.

52795
130817
52791