2017-06-27 13:00

„L'Oreal“ pardavė „The Body Shop“

Leonhard Foeger („Reuters“) nuotr.
Leonhard Foeger („Reuters“) nuotr.
Prancūzijos kosmetikos milžinė „L‘Oreal“ pardavė grožio priemonių tinklą „The Body Shop“ Brazilijos kosmetikos kompanijai „Natura Cosmeticos“.

Sandorio vertė siekia 1 mlrd. Eur, skelbia „Reuters“. „L‘Oreal“ pranešime spaudai teigiama, kad sutartis pasirašyta birželio 9 d., kompanijos valdybai pritarus sprendimui parduoti „The Body Shop“.

Prieš dešimtmetį „L‘Oreal“ įsigijo „The Body Shop“ iš Anitos Roddick, kompaniją įsteigusios ir išplėtojusios Braitone, Anglijoje.

Iš pradžių turėjęs lyderio poziciją, „The Body shop“ patyrė vis didesnį spaudimą iš kosmetikos gamintojų, kurie neatlieka bandymų su gyvūnais ir naudoja natūralius ingredientus.

VŽ dar vasarį rašė, kad „L‘Oreal“ sudarė sutartį su „Lazard Ltd“, investiciniu banku, teikiančiu konsultacijas susijungimų ir įsigijimų bei kapitalo prisitraukimo klausimais. Išanalizavęs finansinius duomenis bankas priėjo išvados, kad geriausia tinklą parduoti.

„The Body Shop“ įsteigta Braitone 1976 m. Šiuo metu tinklą sudaro daugiau kaip 3.000 parduotuvių 66 šalyse. „The Body Shop“ didžiuojasi grožio priemonių gamyboje naudojanti natūralios kilmės ingredientus.

„L‘Oreal“ grožio produktų pramonėje veikia daugiau kaip 100 metų, jai priklauso 34 prekių ženklų portfelis. Grupės pardavimo pajamos 2016 m. siekė 25,8 mlrd. Eur. „L‘Oreal“ turi 89.300 darbuotojų visame pasaulyje.

52795
130817
52791