2017-02-08 10:51

„L‘Oreal“ svarsto galimybę parduoti „The Body Shop“ tinklą

„Scanpix“ (UPPA/Photoshot) nuotr.
„Scanpix“ (UPPA/Photoshot) nuotr.
Didžiausia pasaulyje kosmetikos bendrovė „L‘Oreal“ ketina parduoti grožio priemonių parduotuvių tinklą „The Body Shop“. Prieš dešimtmetį jį „L‘Oreal“ įsigijo iš Anitos Roddick, kompaniją įsteigusios ir išplėtojusios Braitone, Anglijoje.

Kompanijai artimi šaltiniai praneša, kad „L‘Oreal“ sudarė sutartį su „Lazard Ltd“, investiciniu banku, teikiančiu konsultacijas susijungimų ir įsigijimų bei kapitalo prisitraukimo klausimais, praneša „Financial Times“. Išanalizavęs finansinius duomenis bankas priėjo išvados, kad geriausia tinklą parduoti.

Pastarieji keleri metai „The Body Shop“ nebuvo lengvi, palyginti su „L‘Oreal“, kurios pozicija rinkoje yra užtikrinta. Ketvirtadienį „L‘Oreal“ turėtų paskelbti savo 2016 m. finansinius rezultatus.

„The Body Shop“ įsteigta Braitone 1976 m. Šiuo metu tinklą sudaro daugiau kaip 3.000 parduotuvių 66 šalyse. „The Body Shop“ didžiuojasi grožio priemonių gamyboje naudojanti natūralios kilmės ingredientus.

„L‘Oreal“ grupės 2016 m. trijų ketvirčių pardavimo pajamos siekė 19,04 mlrd. Eur ir buvo 4,7% didesnės nei 2015 m. per devynis mėnesius, teigiama bendrovės finansinėje ataskaitoje, kuri paskelbta „L‘Oreal“ interneto svetainėje. Ten pat nurodoma, kad „The Body Shop“ pajamos per 2016 m. tris ketvirčius sudarė 599,5 mln. Eur ir buvo 0,5% didesnės nei pernai per tą patį laikotarpį. „The Body Shop“ augimas yra menkiausias, palyginti su kitais „L‘Oreal“ priklausančiais prekių ženklais ir prekių grupėmis.

VŽ rašė, kad „L‘Oreal Baltic“ 2017 m. apyvarta trijose Baltijos šalyse priartės prie 50 mln. Eur, iš kurių trečdalį sumos sudarys pajamos Lietuvoje, planuoja įmonės vadovai. Kai kurių kategorijų produktų pardavimams prognozuojamas dviženklis augimas.

52795
130817
52791