„Kalnapilio-Tauro grupės“ pajamos pernai augo 9% iki 73 mln. Eur

Danijos Royal Unibrew valdomos Lietuvos alaus gamintojos Kalnapilio-Tauro grupė pajamos pernai siekė 73 mln. Eur ir buvo 9,3% didesnės nei 2020-aisiais, pranešė bendrovė.
2021-ieji vis dar buvo smarkiai veikiami pandemijos realijų: griežtą karantiną keitė švelnesni, bet veiklos sąlygas tebevaržantys ribojimai. Nepaisant to, radus verslo augimą užtikrinančius sprendimus, pagrindinius veiklos rodiklius pavyko pagerinti, pranešime cituojamas Kalnapilio-Tauro grupės generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.
Bendrovė nurodo, kad pagrindinis įmonės produktas išlieka alus vien Kalnapilio prekės ženklo alaus pardavimų pajamos augo 5%.
Skelbiama, kad per metus grupės eksporto pajamos padidėjo 19,6%. Prasidėjus karui Ukrainoje grupė nutraukė produkcijos eksportą į Rusiją ir Baltarusiją. Metiniai pardavimai į šias valstybes siekė apie 6 mln. Eur trečdalį viso grupės eksporto.
2021 metais Kalnapilio-Tauro grupė pardavė 159,5 mln. litrų gėrimų, arba 4,2% daugiau nei užpernai.
Kalnapilio-Tauro grupė yra viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus Kalnapilis, Tauras, sulčių prekės ženklą Cido, atstovauja alaus prekių ženklams Heineken, Krusovice, Sol bei gaiviųjų gėrimų ženklams Pepsi, Mirinda, 7Up ir Mountain Dew, energiniam gėrimui Cult.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti