2023-12-12 10:13

Dvi pasiteisinusios ir viena nutylėta strategijos 2,9 karto padidino „Cosmoway“ pardavimus

„Cosmoway“ nuotr.
„Cosmoway“ nuotr.
Prieš beveik 12 metų pradėjusi fokusuotis į privačios etiketės gamybą ir užsibrėžusi veržtis tolyn iš seklios paklausos Lietuvoje, kosmetikos gamintoja „Cosmoway“ gali tvirtinti, kad tai pasiteisino. Per šiuos metus pardavimai kilo 2,9 karto – nuo 3,5 iki 10 mln. Eur.

Plečiamoje kosmetikos gamyklos laboratorijoje šiuo metu kuriama apie 100 naujų produktų. Prognozuojama, kad tai leis 2024 m. pardavimus kilstelėti dar 20–25%.

„Augimą labiausiai lėmė nauji klientai. Nors dar pamažu, bet vakariečiams ieškant naujų tiekėjų vyksta ir gamybos perkėlimas. Todėl plečiame laboratoriją, priimsime daugiau žmonių. Nes kuo daugiau darbo šiandien turi laboratorija, tuo daugiau jo rytoj turės gamyba“, – „Verslo žinioms“ sako Žilvinas Dubosas, UAB „Cosmoway“ akcininkas ir direktorius.

52795
130817
52791