2022-02-03 15:26

„Utenos trikotažui“ parduodant „About“, specialistai sutinka: konkuruoti su pasauliu sunku

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tekstilės AB „Utenos trikotažas“ paskelbus, kad investicijas savo prekės ženklams nukreips į užsakomąją gamybą ir medžiagų inovaciją, „Verslo žinių“ kalbinti drabužių pramonės specialistai sako, kad Lietuvoje sukurti pelningą prekės ženklą yra labai sudėtinga. Jų teigimu, tam įtakos turi rinkos subtilybės, finansų ir tam tikrų žinių stoka.

Vydas Damalakas, UAB „Omniteksas“ valdybos narys, teigia suprantantis kolegų iš Utenos sprendimą. Jie patys panašių veiksmų ėmėsi prieš keletą metų, kai įšaldė savą prekės ženklą „Natali Silhouette“. V. Damalako teigimu, tai pasiteisinęs sprendimas. 

„Mes jau turbūt ketveri metai kaip pristabdę prekės ženklo veiklą. Jis iš inercijos dar šiek tiek pas mus gyvuoja, bet jau seniai esame pastebėję, kad tokiame versle kaip rūbų pramonė yra įsitvirtinę seni ženklai iš Europos ar JAV, ir ten vietos tokiems norams kaip mūsų tikrai nepalikta“, – VŽ sako V. Damalakas. 

52795
130817
52791