„Swedbank“ ir kelios „fintech“ įmonės pasiūlė integraciją su „Google Pay“

Naujasis atsiskaitymo būdas leis „Swedbank“ klientams, turintiems „Android“ išmaniuosius telefonus, susieti savo „Mastercard“ kortelę su „Google Pay“ ir naudotis juo atsiskaitant internete, bekontakčiu būdu fizinėse parduotuvėse ar išmaniosiomis programėlėmis.
Susieti mokėjimų kortelę ir atsiskaityti per „Google Pay“ mokant už pirkinius ar paslaugas kai kuriose interneto parduotuvėse ir platformose, pvz. „Google Play“, buvo galima ir iki šiol. „Swedbank“ naujiena yra galimybė tokiu būdu atsiskaityti fizinėse parduotuvėse.
„Pastebime aiškią tendenciją, kad gyventojai naudoja vis mažiau grynųjų pinigų ir dažniau renkasi atsiskaityti bekontaktėmis kortelėmis arba išmaniaisiais įrenginiais. Atsiskaitymo būdų sąrašą papildžius „Google Pay“, mūsų klientai turės dar daugiau galimybių saugiai ir patogiai naudotis kasdienės bankininkystės paslaugomis“, – sako Jūratė Gumuliauskienė, „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.
„Swedbank“ duomenimis, 2020 m. buvo fiksuotas spartus bekontakčių atsiskaitymų kortelėmis ir išmaniaisiais įrenginiais augimas. Šių metų rugsėjo mėnesį 2 iš 3 atsiskaitymų mokėjimo kortele šalies prekybos ir paslaugų vietose buvo bekontakčiai, o kas devintas mokėjimas buvo atliktas išmaniuoju telefonu ar laikrodžiu.
Klientų, atsiskaitymams naudojančių išmaniuosius įrenginius, skaičius šių metų rugsėjo mėnesį, anot „Swedbank“ pasiekė 80.000 ir buvo dvigubai didesnis nei šių metų pradžioje. Banko duomenimis, rugsėjo mėnesį buvo atlikta daugiau nei 1,5 mln. bekontakčių atsiskaitymų operacijų naudojant išmaniuosius įrenginius. Palyginti, metų pradžioje tokių operacijų skaičius siekė 0,6 mln.
„Mūsų banko klientai, atsiskaitantys išmaniaisiais įrenginiais bekontakčiu būdu, atlieka vidutiniškai 19 tokių operacijų per mėnesį. Pastaraisiais metais stebėjome nuoseklų šių paslaugų augimą, o dėl pandemijos situacijos ir saugantis koronaviruso rizikų jų poreikis dar labiau išaugo“, – teigia J. Gumuliauskienė.
„Google Pay“ atsiskaitymo būdas bus pasiekiamas išmaniuosiuose telefonuose per „Swedbank“ programėlę. Atskira „Google Pay“ programėlė Lietuvoje kol kas nebus pasiekiama.
Iš vartotojo pusės „Google Pay“ iš esmės niekuo nesiskirs nuo įprastų bekontakčių mokėjimų, kai naudojama „Swedbank“ programėlė, kortelė ir NFC ryšys. Žiūrint banko ir akimis, „Google Pay“ yra kita technologija. Vaizdžiai kalbant, tai suteikia galimybę nelaikyti visų kiaušinių vienoje išmanioje pintinėje.
„Galimybę mokėti per „Google Play“ Lietuvoje šiandien oficialiai pasiūlė ir „Revolut“, kortelių agregatorius „Curve“ bei kelios kitos „fintech“ įmonės, mat „Google“, bendradarbiaudama su „Mastercard“, išplėtė šios mokėjimo paslaugos geografiją į dešimtį šalių.
„Nuo šiandien „Mastercard“ kartu su vietos partneriais pradeda teikti „Google Pay“ paslaugą savo mokėjimų kortelių turėtojams Austrijoje, Bulgarijoje, Estijoje, Graikijoje, Vengrijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Nyderlanduose, Portugalijoje ir Rumunijoje“, – rašoma mokėjimo kortelių milžinės pranešime.
Šią paslaugą „Mastercard“ teiks bendradarbiaudamas su įvairiais emitentais ir finansinių technologijų įmonėmis minėtose šalyse, įskaitant Lietuvoje paslaugas teikiančias N26, „Curve“, „Revolut“, „Swedbank“, „Monese“. Ši naujovė – tai „Mastercard“ dar vienas įsipareigojimo diegti naujoves, kurios supaprastina žmonių kasdienį gyvenimą, pavyzdys.
„Žmonės visame pasaulyje ieško paprastų ir saugių atsiskaitymo būdų tiek internete, tiek fizinėse prekybos vietose, ypač pandemijos metu. Didėjant skaitmeninių mokėjimų poreikiui, glaudžiai bendradarbiavome su „Google Pay“, kad klientams Lietuvoje pasiūlytume bekontaktį mokėjimą su „Android“ išmaniaisiais įrenginiais“, – komentuoja Virgilijus Mirkės, „Revolut“ vadovas Lietuvoje.
„Paysera“ jau anksčiau siūlė galimybę naudotis dalimi „Google Pay“ funkcijų. Dabar klientai galės naudotis visomis.