2020-09-19 16:23

Paskelbė, kurie Baltijos šalių ryšio operatoriai aptarnauja geriausiai

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“, paskelbė geriausiai klientus 2020 m. aptarnavusius Baltijos šalių telekomunikacijų operatorius.

Užsukę į operatorių salonus trijose šalyse slapti pirkėjai domėjosi galimybe įsigyti naują telefoną.

Ieva Vėjelytė, „Dive Lietuvos“ tyrimų, vadovė, sako, jog 2020 metais visos 3 Baltijos šalys pakliuvo į vidutinę aptarnavimo kokybės grupę.

„Lietuva pagal operatorių aptarnavimo kokybę šiemet yra pirmoje vietoje tarp Baltijos šalių“, – sako ji.

[infogram id="f3ea7f51-e7c1-45f7-af62-223ca5c5b8cf" prefix="nni" format="interactive" title="Baltijos operatorių aptarnavimas 2020 m."]

Latvijoje aptarnavimo lyderės karūna šiemet kaip ir pernai atiteko bendrovei „Tele2“ (95,4%), antroje vietoje – operatorius LMT (82,7%), trečioje – „Bite“ (79,8%).

Estijoje aukštesne nei konkurentų aptarnavimo kokybe pasižymi „Telia“ (78,3%), antra — „Elisa“ (78,2%), trečia – „Tele2“ (69,3%).

Lietuvoje pirmąją vietą šiemet užėmė „Telia“ – 95,2%, antroje vietoje – „Bitė“ – 86,8%, trečia liko „Tele2“  – 82,1%.

[infogram id="bcacfd94-e56d-45fb-8aa1-c2bd1fbf670b" prefix="7gb" format="interactive" title="Geriausiai aptarnaujantys Latvijos operatoriai 2019 m."]

[infogram id="3c6b7bc7-2398-4c78-9008-5c224e3fdbb1" prefix="coC" format="interactive" title="Geriausi Estijos operatoriai 2020"]

[infogram id="f64f4246-f91f-4525-b331-db5fc9ab7795" prefix="NFr" format="interactive" title="Geriausi Lietuvos operatoriai 2020"]

Apie tai, kas pernai buvo aptarnavimo lyderiai Baltijos šalyse, skaitykite čia.

„Apibendrinant, galime pasidžiaugti, kad visi mūsų šalyje esantys operatoriai klientus aptarnauja maloniai ir kokybiškai, aptarnavimo rodikliai lenkia mūsų kaimynes Latviją ir Estiją“, – komentuoja I. Vėjelytė.

VŽ rašė, kad per metus ant Lietuvos aptarnavimo lyderių pakylos įvyko rokiruočių.

Apie tai, kas lėmė „Telia“ proveržį, kodėl suprastėjo Lietuvos „Tele2“ ir „Bitės“ aptarnavimas ir kokia yra silpniausia aptarnavimo grandis šiame sektoriuje, plačiau skaitykite „VŽ Priemium“.

52795
130817
52791