2019-04-27 09:34

Įvardijo, kurie Baltijos šalių ryšio operatoriai aptarnauja geriausiai

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“, paskelbė geriausiai klientus šiemet aptarnavusius Baltijos šalių telekomunikacijų operatorius.

Aptarnavimo kokybės telekomunikacijų sektoriuje tyrimą „Dive Lietuva“ atliko pirmąkart. Šiemet vasarį užsukę į operatorių salonus trijose šalyse slapti pirkėjai domėjosi galimybe įsigyti naują telefoną.

Lietuvoje pirmąją vietą užėmė „Bitė“ – (jos įvertinimas siekia 94,34% iš 100-o galimų), antroje vietoje – „Tele2“, 90,37%, trečioje – „Telia“, įvertinta 86,23%.

Latvijoje aptarnavimo lyderės karūna atiteko bendrovei „Tele2“ (94,6%), antroje vietoje – operatorius LMT (89,5%), trečioje – „Bite“ (86,4%), ketvirtoje – „Lattelecom“ (86,2%).

Estijoje gerokai aukštesne nei konkurentų aptarnavimo kokybe pasižymi „Telia“ (85,2%), antra- „Tele2“ (78,5%), trečia – „Elisa“ (75,7%).

Taip pat tyrėjai paskelbė bendrą trijų Baltijos šalių rezultatą. Slaptų pirkėjų nuomone, Baltijos šalyse aukščiausia aptarnavimo kokybė yra „Bitės“, antroje vietoje LMT, trečioje – „Tele2“, toliau rikiuojasi „Lattelecom“, „Telia“, o paskutinėje vietoje liko „Elisa“.

Plačiau apie tai, kas lėmė, jog Lietuvoje aptarnavimo lydere buvo pripažinta „Bitė“, bei kuri aptarnavimo sritis yra operatorių „Achilo kulnas“, skaitykite „VŽ Premium“.

[infogram id="17bea50e-8e7f-4e2c-8d2e-ee142374841a" prefix="vRO" format="interactive" title="Baltijos šalių operatoriai"]

[infogram id="60910f08-99e9-45bf-a2c3-f7849f7f8af2" prefix="hN7" format="interactive" title="Trijų šalių operatoriai"]

52795
130817
52791