Įvardijo, kurie Baltijos šalių ryšio operatoriai aptarnauja geriausiai

Aptarnavimo kokybės telekomunikacijų sektoriuje tyrimą „Dive Lietuva“ atliko pirmąkart. Šiemet vasarį užsukę į operatorių salonus trijose šalyse slapti pirkėjai domėjosi galimybe įsigyti naują telefoną.
Lietuvoje pirmąją vietą užėmė „Bitė“ – (jos įvertinimas siekia 94,34% iš 100-o galimų), antroje vietoje – „Tele2“, 90,37%, trečioje – „Telia“, įvertinta 86,23%.
Latvijoje aptarnavimo lyderės karūna atiteko bendrovei „Tele2“ (94,6%), antroje vietoje – operatorius LMT (89,5%), trečioje – „Bite“ (86,4%), ketvirtoje – „Lattelecom“ (86,2%).
Estijoje gerokai aukštesne nei konkurentų aptarnavimo kokybe pasižymi „Telia“ (85,2%), antra- „Tele2“ (78,5%), trečia – „Elisa“ (75,7%).
Taip pat tyrėjai paskelbė bendrą trijų Baltijos šalių rezultatą. Slaptų pirkėjų nuomone, Baltijos šalyse aukščiausia aptarnavimo kokybė yra „Bitės“, antroje vietoje LMT, trečioje – „Tele2“, toliau rikiuojasi „Lattelecom“, „Telia“, o paskutinėje vietoje liko „Elisa“.
Plačiau apie tai, kas lėmė, jog Lietuvoje aptarnavimo lydere buvo pripažinta „Bitė“, bei kuri aptarnavimo sritis yra operatorių „Achilo kulnas“, skaitykite „VŽ Premium“.
[infogram id="17bea50e-8e7f-4e2c-8d2e-ee142374841a" prefix="vRO" format="interactive" title="Baltijos šalių operatoriai"]
[infogram id="60910f08-99e9-45bf-a2c3-f7849f7f8af2" prefix="hN7" format="interactive" title="Trijų šalių operatoriai"]