Pirmuosiuose etapuose teisės vadovo rinkimuose dalyvavo vadovai, atstovaujantys įmones iš itin skirtingų sektorių – paslaugų, prekybos, energetikos, transporto, viešųjų paslaugų. Anketas atsiuntusių teisininkų vertinimas apėmė ne tik anketų vertinimą, tačiau į apklausos procesą buvo įtraukti tiesioginiai vadovai, kolegos.
„Konkursas šiemet pasižymėjo ne tik organizacijų įvairove, bet ir kandidatų aukštais pasiekimais. Komisijai teks tikrai sunki užduotis renkant geriausius iš geriausių“ – konkurso pirmuosius etapus komentavo atranką vykdžiusios konsultacijų bendrovės „Civitta Lietuva“ vadovas ir partneris Kęstutis Jovaišas.
Į finalinį Metų teisininko rinkimų etapą pateko (kandidatai pateikiami abėcėlės tvarka):
Metų įmonės teisininko (-ės)
Akvilė Ramanauskaitė, UAB Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ teisininkė;
Daiva Daunienė, AB „Litgrid“ Teisės skyriaus vadovė;
Eglė Lavrinavičiūtė, UAB „Palink“ Teisės skyriaus vadovė;
Inga Visockytė, buvusi AB „Lietuvos pašto“, šiuo metu UAB „LIDL Lietuva“ Teisės departamento vadovė;
Oksana Kostogriz, UAB „Euroapotheca“ Teisės ir personalo departamento direktorė.
Metų viešojo sektoriaus teisininko (-ės)
Linas Rudys, VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Teisės departamento direktorius;
Rasa Virvilienė, Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Teisės departamento direktorė.
Paskutiniame konkurso vertinimo etape konkurso dalyvius vertins specialiai tam sudaryta konkurso komisija. Šio etapo metu didžiausias dėmesys bus skiriamas 4 pagrindiniams vertinimo kriterijams:
Reikšmingiausias metų projektas (pvz., laimėta byla, įgyvendintas modernus projektas, pasirašyta sutartis, įsigijimas ir kt.).
Pagalba kolegoms (pvz., kiek asmuo yra paslaugus ir padeda įmonės ar institucijos kitų padalinių darbuotojams).
Aktyvumas socialinėje veikloje (pvz., aktyvus įsitraukimas į įvairias profesines ir/ar socialines organizacijas, dalyvavimas visuomeniniame gyvenime, veikloje, matomumas viešojoje erdvėje ir kt.).
Inovacijų kūrimas ir diegimas (pvz. inovatyviai organizuojamas padalinio darbas, informacinių technologijų panaudojimas procese, korporatyvinių inovacijų diegimas ar skatinimas).
Nugalėtojai bus išrinkti ir apdovanoti dvejose kategorijose: Metų įmonės teisininko (-ės) ir Metų viešojo sektoriaus teisininko (-ės). Jie bus apdovanoti metinėje bendrovių teisininkų konferencijoje „Teisės PRO“, kuri vyks balandžio 26 d.
Vos per pustrečių metų – Baltijos rinkos lyderis: „Maximos“ privataus prekių ženklo „Well Done“ istorija
Privatų prekių ženklą „Well Done“ lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pristatė 2023 m. balandžio viduryje. Per šiuos pustrečių metų jis tapo vienu populiariausių prekių ženklų Lietuvoje – jį žino daugiau nei 80 proc. šalies gyventojų. „Maximos“ Pirkimų departamento vadovas Marius Tilmantas įsitikinęs, kad erdvės augti dar yra ir jau po trejų metų privačios etiketės produkcija gali sudaryti trečdalį visų prekybos tinklo pardavimų, o „Well Done“ bus svarbi šios dalies dalis.
Atidaryta pirmoji specializuota vaikų odontologijos klinika Lietuvoje „Neodenta Kids“
Darbą pradėjo pirmoji specializuota vaikų odontologijos klinika Lietuvoje „Neodenta Kids“. Ji atidaryta Kaune, Brastos g. 22. Pasitelkę naujausias technologijas ir modernią įrangą profesionalūs vaikų odontologai čia teikia įvairias paslaugas: dantų šalinimo ir gydymo, burnos higienos, vaikų dantų atstatymo keramikiniais vainikėliais ir kt. Tai tik pirmas žingsnis į „Neodenta Kids“ vaikų odontologijos klinikų tinklą visoje Lietuvoje. Metų pabaigoje Kaune, Savanorių pr., duris atvers antroji „Neodenta Kids“ klinika, o 2026 m. pavasarį – ir pirmoji Vilniuje, kuri įsikurs naujausiame ir moderniausiame sostinės rajone „Sakai“.
Vilniuje startuos Tūkstantmečio skvero įrengimas
Vilniuje ruošiamasi dideliam viešosios erdvės projektui: 1,2 h plote Naujininkuose, prie Tūkstantmečio bei Dariaus ir Girėno gatvių, bus įrengtas Tūkstantmečio skveras, kuris atskleis šios teritorijos neišnaudotą potencialą. Vilniaus m. savivaldybės užsakymu projektą plėtojanti Vilniaus vystymo kompanija išrinko darbų rangovą – UAB „Eika Construction“.
OWEXX reklaminiai plotai: profesionalūs reklamos sprendimai
Šiandien vartotojų dėmesys yra išskaidytas, todėl norint pasiekti tikslinę auditoriją, reklamos priemones reikia pasirinkti strategiškai, o vienos jų – dažniausiai nepakanka. Reklama skirtingose medijose didina prekės ženklo atpažįstamumą ir leidžia efektyviai pasiekti skirtingus vartotojų segmentus.