2018-09-26 21:00

Verslininkai: parodų aukso amžius baigėsi, bet dalyvauti jose vis tiek verta

Rudeninė „Maison & Objet“ buvo suskirstyta į sektorius pagal asortimentą. Organizatorių nuotr.
Rudeninė „Maison & Objet“ buvo suskirstyta į sektorius pagal asortimentą. Organizatorių nuotr.
Namų interjero ir dizaino paroda „Maison & Objet“, rugsėjį vykusi Paryžiuje, yra viena brangiausių Europos parodų, taip pat kartais ji sureikšminama dėl sudėtingų reikalavimų dalyviams, siaurumo, bet lietuvių, pristatančių ten savo gaminius, atrodo, tik daugėja.

Rugsėjo parodos sąraše – 17 įmonių ar prekės ženklų iš Lietuvos.

Šį mėnesį iš Paryžiaus grįžę verslininkai apie naujas sutartis, rinkas ar didelius užsakymus nekalba – svarbiausias darbas su potencialiais klientais vyksta po parodos. Juolab kad ne visi į „Maison & Objet“, vykstančią dukart per metus, skrenda dėl naujų klientų. Kai kuriems parodos yra ne tik eksporto plėtros, bet ir bendravimo su turimais klientais strategija.

52795
130817
52791