Verslininkai: parodų aukso amžius baigėsi, bet dalyvauti jose vis tiek verta

Namų interjero ir dizaino paroda Maison & Objet, rugsėjį vykusi Paryžiuje, yra viena brangiausių Europos parodų, taip pat kartais ji sureikšminama dėl sudėtingų reikalavimų dalyviams, siaurumo, bet lietuvių, pristatančių ten savo gaminius, atrodo, tik daugėja.
Rugsėjo parodos sąraše 17 įmonių ar prekės ženklų iš Lietuvos. Šį mėnesį iš Paryžiaus grįžę verslininkai apie naujas sutartis, rinkas ar didelius užsakymus nekalba svarbiausias darbas su potencialiais klientais vyksta po parodos. Juolab kad ne vi ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti