Pagrindinis „NFQ Technologies“ pardavimų komandos tikslas – rasti įdomius projektus 300 IT specialistams

Publikuota: 2019-05-19
Tadas Četkauskas, „NFQ Technologies“ verslo vystymo vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Tadas Četkauskas, „NFQ Technologies“ verslo vystymo vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Norint, kad kuo daugiau potencialių pardavimų konvertuotųsi į pardavimą, pirminiame bendravimo su klientu etape svarbu atlikti jo verslo poreikių diagnostiką ir tik po to pateikti pagal išvadas parengtą komercinį pasiūlymą, rodo „NFQ Technologies“ patirtis.

Tadas Četkauskas, „NFQ Technologies“ verslo vystymo vadovas, video reportaže pasakoja, kaip reikia dirbti su potencialiais pardavimais ir kodėl į kliento poreikių diagnostiką svarbu įtraukti konkrečios srities specialistus.

Bendrovės „NFQ Technologies“ naujų klientų pritraukimas iš esmės paremtas tik rekomendacijomis, todėl generuojat pardavimus dirbama tik su įeinančiomis tikslinėmis klientų užklausomis.

„Klientai kreipiasi labai tiksliai žinodami, kokią kompetenciją gali gauti, todėl mums pavyksta pasiekti gana aukštą pardavimų konversiją“, – sako p. Četkauskas.

Pasak jo, 30–40% įeinančių užklausų konvertuojasi į pardavimą.

Užklausas siunčiančių klientų poreikiai ir lūkesčiai – jų verslo skaitmenizavimas, todėl noras klientams parodyti kuo platesnes verslo skaitmenizavimo galimybes bendrovėje „NFQ Technologies“ paremtas pagrindiniu pardavimų komandos tikslu – surasti įdomius projektus trims šimtams IT darbuotojams.

„Mūsų komandai reikia projektų, prie kurių Lietuvoje gali prisiliesti tik nedidelė dalis specialistų, pvz., didžiausia pasaulyje būsto nuomos paieškos sistema „HomeToGo“. Tik tokių projektų dėka mes galime išlaikyti geriausius, suteikti jiems jų kompetenciją ir ambicijas atitinkantį iššūkį. Tai ypač aktualu kuomet kalbame apie duomenų mokslininkus, didžiųjų duomenų analitikus“, – dėsto jis.

Todėl dar prieš pateikiant klientams pasiūlymą, į kliento poreikių diagnostiką įtraukiami skirtingų sričių profesionalai ir drauge su jais parengtas pasiūlymas klientui būna toks, kuris įdomus „NFQ Technologies“ profesionalų komandai ir aktualus klientui, kuris siekia ambicingų tikslų savo versle.

Plačiau apie „NFQ Technologies“ pardavimų strategiją skaitykite čia: „Pardavimų valanda bendrovėje „NFQ Technologies“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lietuvos draudimo“ patirtis: pardavimų strategija suveikia, kai atsiduria klientų lūpose 4

Nuoseklus pardavimų strategijos taikymas turi smelktis per visas sritis – atsispindėti naujų produktų kūrime...

Pardavimai
2019.06.23
Ilgamečiai pardavimų vadovai: paklausūs, bet sunkiai keičiantys darbą Premium 3

Pardavimų vadovo asmeniniai gebėjimai, kompetencijos ir turima patirtis lemia didžiąją dalį pardavimų sėkmės.

Pardavimai
2019.06.18
Pardavimai: nė vienas klientas nenori jaustis kvailesnis už pardavėją Premium 3

Aštrioje konkurencinėje kovoje parduoti ir uždirbti daugiau padeda papildomų verčių klientams kūrimas. Tačiau...

Pardavimai
2019.06.12
„Tesonet“ patirtis: siekiant rezultato, svarbu nepamiršti dirbti 6

Efektyvius pardavimus lemia daug aspektų, kiekvienoje įmonėje jie gali būti skirtingi, bet yra keli esminiai,...

2019.06.09
Pardavimų valanda bendrovėje „Tesonet“: už nuolaidą klientai mus rekomenduoja kitiems Premium 2

Daugumoje įmonių įprastas pardavėjo kaip vieno žmogaus orkestro vaidmuo drastiškai keičiasi. Sėkmingos...

Pardavimai
2019.06.05
Pagaminti paprasta, tačiau kaip produktą parduoti Premium

Įprasta, kad smulkūs gamintojai bendradarbiauja su tokiais pat prekybininkais. Tačiau augantis verslas turi...

Gazelė
2019.06.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau