„Ruptela“ patirtis: kaip sugrąžinti kritusius pardavimus

Publikuota: 2019-04-28
Igoris Poliščukas, IT bendrovės „Ruptela“ pardavimų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Igoris Poliščukas, IT bendrovės „Ruptela“ pardavimų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Nuolatinė sprendimų paieška, kaip pagerinti pardavimus ir parduoti daugiau, lydi kiekvieną pardavimų komandą. Dar didesnis iššūkis kyla tuomet, kai reikia sugrąžinti kritusius produkto pardavimus.

Sprendimas, kaip rodo IT bendrovės „Ruptela“ patirtis, gali slypėti ne tik pardavimų taktikoje, bet ir pardavimų struktūroje. Atlikus procesų analizę, tikėtina, kad teks ryžtis vidinėms reformoms.

Organizacijos pardavimų struktūra turi didelę įtaką pardavimų rezultatams, bet ne visada tik gerą.

Apie „Ruptelos“ pardavimų procesus, darbuojų motyvacinę sistemą plačiau skaitykite čia.

Igoris Poliščukas, IT bendrovės „Ruptela“ pardavimų vadovas, video reportaže pasakoja, kokią pardavimų struktūros reformą teko įgyvendinti, kai buvo pastebėta, kad pagrindinio produkto pardavimus užgožė kitas produktas.

„Prekiaujame dviem produktais – komercinio transporto judėjimui stebėti reikalinga programine įranga ir fiziniu įrenginiu, į kurį instaliuojama sekimo programa. Viskas vyko gerai ir nieko įtartino nepastebėjome. Atėjo laikas atnaujinti programinę įrangą ir tai padarius net neabejojome, kad pardavimai bus tokie patys geri, kaip ir šio produkto pardavimo pradžioje. Tačiau taip neatsitiko. Darėme daug veiksmų – keitėme pardavėjų tikslus, koregavome motyvacines sistemas, bet pardavimai nevyko.

Pirkėjai ir toliau gerai pirko fizinę įrangą, bet mūsų programinė rinka jų nedomino tiek, kiek mes norėjome“, – pasakoja p. Poliščuk.

Anot jo, teko nemažai laiko praleisti analizuojant, kur slypi problema – ar produkte, ar pardavimuose.

„Galiausiai priėmėme sprendimą, kad ne produktas kaltas ir sukūrėme atskirą pardavimų komandą, kuriai dedikavome tik programinės įrangos pardavimus. Vos tik pradėjus dirbti atskirai komandai per labai trumpą laiką pardavimai išaugo 200%“, – konstatuoja jis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Pardavimų valanda „NFQ Technologies“: ieško tinkamų projektų IT specialistams Premium 1

Kai pardavimų komandos pagrindinis tikslas yra surasti įdomius projektus trims šimtams IT specialistų, tampa...

Pardavimai
2019.05.14
Pardavimų valanda bendrovėje „Mars Lietuva“: sėkmę lemia kompetencijos, ambicijos ir disciplina Premium 4

Kai klientų poreikiai nustatomi remiantis objektyviais duomenimis ir tyrimais, prekių kategorijos auga net...

Pardavimai
2019.05.06
„Narbutas International“ pardavimų vadovas: ne visi partneriai nori parduoti daugiau 1

Pardavimų užsienyje vykdymas per prekybos partnerių tinklus – ir galimybė, ir iššūkis Lietuvos...

Pardavimai
2019.05.05
„Švaros brolių“ patirtis: žydruosius vandenynus gali įveikti kiekvienas pardavėjas 5

Siekis išsiskirti iš konkurentų pardavėjus skatina būti kūrybiškais ir pasitelkti netikėtus sprendimus...

Pardavimai
2019.05.04
„Ruptela“ patirtis: kaip sugrąžinti kritusius pardavimus 7

Nuolatinė sprendimų paieška, kaip pagerinti pardavimus ir parduoti daugiau, lydi kiekvieną pardavimų komandą.

Pardavimai
2019.04.28
Pardavimų valanda „Narbutas International“: po bankroto atsirado kitoks požiūris ir nauja strategija Premium 8

Pardavimų modelis, kuris gerai veikia Lietuvoje, nebūtinai bus sėkmingas užsienio rinkose. Todėl visiškai...

Pardavimai
2019.04.28
„Altas Auto“ patirtis: kaip atkreipti didelių koncernų dėmesį 1

Patekti į didelių gamyklų tiekimo grandines – kiekvieno smulkesnio gamintojo svajonė, ypač automobilių...

Pardavimai
2019.04.27
Įvardijo, kurie Baltijos šalių ryšio operatoriai aptarnauja geriausiai 7

UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“, paskelbė geriausiai klientus šiemet...

Paslaugos
2019.04.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau