„Ruptela“ patirtis: kaip sugrąžinti kritusius pardavimus

Publikuota: 2019-04-28
Igoris Poliščukas, IT bendrovės „Ruptela“ pardavimų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Igoris Poliščukas, IT bendrovės „Ruptela“ pardavimų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Nuolatinė sprendimų paieška, kaip pagerinti pardavimus ir parduoti daugiau, lydi kiekvieną pardavimų komandą. Dar didesnis iššūkis kyla tuomet, kai reikia sugrąžinti kritusius produkto pardavimus.

Sprendimas, kaip rodo IT bendrovės „Ruptela“ patirtis, gali slypėti ne tik pardavimų taktikoje, bet ir pardavimų struktūroje. Atlikus procesų analizę, tikėtina, kad teks ryžtis vidinėms reformoms.

Organizacijos pardavimų struktūra turi didelę įtaką pardavimų rezultatams, bet ne visada tik gerą.

Apie „Ruptelos“ pardavimų procesus, darbuojų motyvacinę sistemą plačiau skaitykite čia.

Igoris Poliščukas, IT bendrovės „Ruptela“ pardavimų vadovas, video reportaže pasakoja, kokią pardavimų struktūros reformą teko įgyvendinti, kai buvo pastebėta, kad pagrindinio produkto pardavimus užgožė kitas produktas.

„Prekiaujame dviem produktais – komercinio transporto judėjimui stebėti reikalinga programine įranga ir fiziniu įrenginiu, į kurį instaliuojama sekimo programa. Viskas vyko gerai ir nieko įtartino nepastebėjome. Atėjo laikas atnaujinti programinę įrangą ir tai padarius net neabejojome, kad pardavimai bus tokie patys geri, kaip ir šio produkto pardavimo pradžioje. Tačiau taip neatsitiko. Darėme daug veiksmų – keitėme pardavėjų tikslus, koregavome motyvacines sistemas, bet pardavimai nevyko.

Pirkėjai ir toliau gerai pirko fizinę įrangą, bet mūsų programinė rinka jų nedomino tiek, kiek mes norėjome“, – pasakoja p. Poliščuk.

Anot jo, teko nemažai laiko praleisti analizuojant, kur slypi problema – ar produkte, ar pardavimuose.

„Galiausiai priėmėme sprendimą, kad ne produktas kaltas ir sukūrėme atskirą pardavimų komandą, kuriai dedikavome tik programinės įrangos pardavimus. Vos tik pradėjus dirbti atskirai komandai per labai trumpą laiką pardavimai išaugo 200%“, – konstatuoja jis.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kodėl klientai prieštarauja?

Visi mes įsigydami daiktą ar pirkdami paslaugą daugiau ar mažiau, labiau sąmoningai ar mažiau sąmoningai...

Pardavimai
2019.08.15
Kaip „Nike“ auginasi naują pirkėjų kartą 9

Drabužių, maisto produktų ar kasdienių buities prekių prenumerata jau tapo dažno pirkėjo įpročiu. Sportinių...

Vadyba
2019.08.15
Kaip padidinti klientų rekomendacijų skaičių Premium

Efektyvių pardavimų siekiančios ir į klientus orientuotos įmonės nuolat stebi Palankių klientų rodiklį – NPS...

Pardavimai
2019.08.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau