„FL Technics“ pardavimų vadovė: klientų pasitikėjimą augina įvykdyti sudėtingi užsakymai

Publikuota: 2019-04-21
Margarita Deveikytė, FL Technics Komponentų ir medžiagų pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Margarita Deveikytė, FL Technics Komponentų ir medžiagų pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

„Dirbti su naujais rimtais klientais mes pradėdavome nuo labai sudėtingų užsakymų. Jie patikėdavo mums didžiausius iššūkius. Tuos, kurių negalėjo arba nenorėjo prisiimti joks kitas tiekėjas", – pasakoja Margarita Deveikytė, „FL Technics“ Komponentų ir medžiagų pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė.

Ji tarptautinėje orlaivių techninės priežiūros, remonto ir aptarnavimo paslaugų bendrovėje yra atsakinga už vieną iš pagrindinių pelno centrų. Iš viso įmonėje veikia penki tokie centrai.

Pasak p. Deveikytės, sutarties pasirašymas su klientu yra tik labai sudėtingo pardavimo proceso pradžia: „Žinoma, visada įvertindavome ir riziką, ar tikrai padarysime. Kai kalbu su savo pardavimų komanda visada klausiu, kas yra svarbiau – paimti užsakymą ar „pavesti“ klientą. Jokiu būdu negalime nuvilti kliento, nes tai gali būti pirmą ir paskutinį kartą.“ 

Parašas dar nereiškia, kad tas klientas iš tavęs pirks orlaivių komponentus bei reikalingas medžiagas. Pirmo užsakymo patvirtinimo galima sulaukti ir po kelių mėnesių, nors iki tol galėjo būti išsiųsta gana nemažai pasiūlymų.

„Pirmiausia klientai atlieka labai išsamų mūsų įmonės vertinimą – tikrina dokumentus, turimus sertifikatus, reputaciją ir tada priima sprendimą, bet vis tiek detales perka nebūtinai tik iš tavęs. Paprastai užklausos yra išsiunčiamos daugeliui tiekėjui ir tik nuo to, kaip greitai pradedama dirbti su užklausa, į ją sureaguojama ir pateikiamas pasiūlymas priklauso pardavimo sėkmė. Labai dažnai klientui tai yra kritinės situacijos, kai reaguoti reikia labai greitai“, – pasakoja ji.

Plačiau apie , „FL Technics“ pardavimų procesus, darbuotojų atlygio ir premijų sistemą skaitykite čia:

Pardavimų valanda „FL Technics“: būdai, kurie padeda įsitvirtinti rinkoje

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Pardavimų valanda „Lietuvos draudime“: kuo mažiau klausimų, tuo daugiau naudos Premium

Augti daugiau, nei auga rinka, padeda naujovių taikymas – tiek pardavimų procese, tiek kuriant vertės...

Pardavimai
2019.05.24
Pagrindinis „NFQ Technologies“ pardavimų komandos tikslas – rasti įdomius projektus 300 IT specialistams 5

Norint, kad kuo daugiau potencialių pardavimų konvertuotųsi į pardavimą, pirminiame bendravimo su klientu...

Pardavimai
2019.05.19
Pardavimų valanda „NFQ Technologies“: ieško tinkamų projektų IT specialistams Premium 1

Kai pardavimų komandos pagrindinis tikslas yra surasti įdomius projektus trims šimtams IT specialistų, tampa...

Pardavimai
2019.05.14
Pardavimų valanda bendrovėje „Mars Lietuva“: sėkmę lemia kompetencijos, ambicijos ir disciplina Premium 4

Kai klientų poreikiai nustatomi remiantis objektyviais duomenimis ir tyrimais, prekių kategorijos auga net...

Pardavimai
2019.05.06
„Narbutas International“ pardavimų vadovas: ne visi partneriai nori parduoti daugiau 1

Pardavimų užsienyje vykdymas per prekybos partnerių tinklus – ir galimybė, ir iššūkis Lietuvos...

Pardavimai
2019.05.05
„Švaros brolių“ patirtis: žydruosius vandenynus gali įveikti kiekvienas pardavėjas 5

Siekis išsiskirti iš konkurentų pardavėjus skatina būti kūrybiškais ir pasitelkti netikėtus sprendimus...

Pardavimai
2019.05.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau