2019-03-25 06:41

Ko negali pamiršti geras pardavėjas

Artūras Kokoškinas, UAB „Vilniaus duona“ komercijos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Artūras Kokoškinas, UAB „Vilniaus duona“ komercijos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nėra vieno sėkmingo pardavėjo apibrėžimo – kiekvienas profesionalas turi savo sėkmės formulę. Tačiau juos visus vienija bendri darbo principai, be kurių rezultatai gali būti tik atsitiktiniai.

Kiekvieno gero pardavėjo siekiamybė – nuolat generuoti rezultatus, o nuolatinis procesas visada turi kažkokią sistemą, kuri veikia.

Apie penkis sėkmingo pardavėjo principus video reportaže pasakoja Artūras Kokoškinas, UAB „Vilniaus duona“ komercijos vadovas.

Plačiau apie „Vilniaus duona“ pardavimų strategiją skaitykite čia: „Pardavimų valanda bendrovėje „Vilniaus duona“.

„Visų pirma, be plano nieko nepadarysi, nes visada rasi priežasčių, kodėl, pavyzdžiui, šaltą skambutį atidėti kitai dienai. Darbų planas visada veja į priekį. Antra, sėkmingam įgyvendinimui visada reikia atkaklumo. Kiek aš pats turėjau sėkmingų pardavimų, jie neįvyko iš karto, tam prireikdavo net ir metų laiko. Taip pat labai svarbu vadovautis principu, kad pardavimai vyksta nuolatos. Atsiminti tai padeda konkurentai, kurie nesnaudžia, o irgi pardavinėja“, – vardija p. Kokoškinas.

Anot jo, pardavėjas visada turi palikti gerą įspūdį apie save, nes niekada negali žinoti, kada tai padės tau parduoti kitą kartą.

„Tai gali atsitikti net tada, kai žmogus, kuriam palikote įspūdį, išėjo dirbti į kitą įmonę ir ten jus prisiminė“, – pažymi jis.

52795
130817
52791