Ko negali pamiršti geras pardavėjas

Publikuota: 2019-03-25
Artūras Kokoškinas, UAB „Vilniaus duona“ komercijos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Artūras Kokoškinas, UAB „Vilniaus duona“ komercijos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Nėra vieno sėkmingo pardavėjo apibrėžimo – kiekvienas profesionalas turi savo sėkmės formulę. Tačiau juos visus vienija bendri darbo principai, be kurių rezultatai gali būti tik atsitiktiniai.

Kiekvieno gero pardavėjo siekiamybė – nuolat generuoti rezultatus, o nuolatinis procesas visada turi kažkokią sistemą, kuri veikia.

Apie penkis sėkmingo pardavėjo principus video reportaže pasakoja Artūras Kokoškinas, UAB „Vilniaus duona“ komercijos vadovas.

Plačiau apie „Vilniaus duona“ pardavimų strategiją skaitykite čia: „Pardavimų valanda bendrovėje „Vilniaus duona“.

„Visų pirma, be plano nieko nepadarysi, nes visada rasi priežasčių, kodėl, pavyzdžiui, šaltą skambutį atidėti kitai dienai. Darbų planas visada veja į priekį. Antra, sėkmingam įgyvendinimui visada reikia atkaklumo. Kiek aš pats turėjau sėkmingų pardavimų, jie neįvyko iš karto, tam prireikdavo net ir metų laiko. Taip pat labai svarbu vadovautis principu, kad pardavimai vyksta nuolatos. Atsiminti tai padeda konkurentai, kurie nesnaudžia, o irgi pardavinėja“, – vardija p. Kokoškinas.

Anot jo, pardavėjas visada turi palikti gerą įspūdį apie save, nes niekada negali žinoti, kada tai padės tau parduoti kitą kartą.

„Tai gali atsitikti net tada, kai žmogus, kuriam palikote įspūdį, išėjo dirbti į kitą įmonę ir ten jus prisiminė“, – pažymi jis.

FOTOGALERIJA Vilniaus duona (14 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Pardavimų valanda „Lietuvos draudime“: kuo mažiau klausimų, tuo daugiau naudos Premium

Augti daugiau, nei auga rinka, padeda naujovių taikymas – tiek pardavimų procese, tiek kuriant vertės...

Pardavimai
2019.05.24
Pagrindinis „NFQ Technologies“ pardavimų komandos tikslas – rasti įdomius projektus 300 IT specialistams 5

Norint, kad kuo daugiau potencialių pardavimų konvertuotųsi į pardavimą, pirminiame bendravimo su klientu...

Pardavimai
2019.05.19
Pardavimų valanda „NFQ Technologies“: ieško tinkamų projektų IT specialistams Premium 1

Kai pardavimų komandos pagrindinis tikslas yra surasti įdomius projektus trims šimtams IT specialistų, tampa...

Pardavimai
2019.05.14
Pardavimų valanda bendrovėje „Mars Lietuva“: sėkmę lemia kompetencijos, ambicijos ir disciplina Premium 4

Kai klientų poreikiai nustatomi remiantis objektyviais duomenimis ir tyrimais, prekių kategorijos auga net...

Pardavimai
2019.05.06
„Narbutas International“ pardavimų vadovas: ne visi partneriai nori parduoti daugiau 1

Pardavimų užsienyje vykdymas per prekybos partnerių tinklus – ir galimybė, ir iššūkis Lietuvos...

Pardavimai
2019.05.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau