2019-03-18 16:00

Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos

Artūras Kokoškinas, UAB „Vilniaus duona“ komercijos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Artūras Kokoškinas, UAB „Vilniaus duona“ komercijos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš duonos raugo kubilų – naudoja pardavimų ir planavimo operacijų (gerai žinimą kaip S&OP) procesą, kuris padeda veikti kryptingai sunkiai nuspėjamoje rinkoje.

VŽ tęsia straipsnių ciklą „Valanda su pardavimų vadovu“ apie geriausius pardavimų rezultatus pasiekusių Lietuvos įmonių pardavimo strategijas, efektyvų pardavimo komandos darbo organizavimą, gerąją patirtį ir išmoktas pamokas. Įmonių atrankos šaltinis – VŽ sudaryti Lietuvos verslo lyderių reitingai: 2018 m. sektorių lyderiai.

Pagal 2017 m. pardavimo pajamas, pelningumą ir kitus finansinius rodiklius VŽ sudarytame sektorių lyderių reitinge UAB „Vilniaus duona“ užima aštuonioliktą vietą tarp maisto pramonės įmonių.

52795
130817
52791