2019-03-17 19:28

Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis

Ignas Klimaitis, „Circle K Lietuvos“ pardavimų verslo klientams departamento direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ignas Klimaitis, „Circle K Lietuvos“ pardavimų verslo klientams departamento direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius kaštus“ (angl. total cost of ownership), todėl pardavimo metu klientams visada stengiamasi atskleisti visų galimų sąnaudų grandinę.

„Tai yra mūsų įžvalgos, kad degalų kaina yra tik viena iš dedamųjų kaštų, kuriuos reikia vertinti, dalių“, – VŽ pasakoja Ignas Klimaitis, „Circle K Lietuvos“ pardavimų verslo klientams departamento direktorius

Pasak pašnekovo, pridėtinės vertės, kurios parduodamos kartu su degalais verslo klientams, pirmiausia yra tokios kaip platus degalinių tinklas ir infrastruktūra jame, pvz., aukšto slėgio pompos pilti degalus į vilkikus.

„Antra, degalai kaip produktas. Mes prekiaujame degalais su daugiafunkciais priedais, kurie yra sukurti specialiai mums ir padeda sutaupyti iki 4% degalų. Trečia, priedai, pvz., aplinkos taršą mažinantis priedas „Adblue“ vilkikams, be kurio nauji vilkikai net nevažiuoja“, – vardija jis.

Dar viena klientams suteikiama vertė, kuri palengvina jų kasdienį gyvenimą, – savitarnos svetainė įmonių vadybininkams ir trumpasis klientų aptarnavimo numeris.

Plačiau apie „Circle K Lietuva“ pardavimų strategiją skaitykite čia

52795
130817
52791