Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis

Publikuota: 2019-03-17
Ignas Klimaitis, „Circle K Lietuvos“ pardavimų verslo klientams departamento direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ignas Klimaitis, „Circle K Lietuvos“ pardavimų verslo klientams departamento direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius kaštus“ (angl. total cost of ownership), todėl pardavimo metu klientams visada stengiamasi atskleisti visų galimų sąnaudų grandinę.

„Tai yra mūsų įžvalgos, kad degalų kaina yra tik viena iš dedamųjų kaštų, kuriuos reikia vertinti, dalių“, – VŽ pasakoja Ignas Klimaitis, „Circle K Lietuvos“ pardavimų verslo klientams departamento direktorius

Pasak pašnekovo, pridėtinės vertės, kurios parduodamos kartu su degalais verslo klientams, pirmiausia yra tokios kaip platus degalinių tinklas ir infrastruktūra jame, pvz., aukšto slėgio pompos pilti degalus į vilkikus.

„Antra, degalai kaip produktas. Mes prekiaujame degalais su daugiafunkciais priedais, kurie yra sukurti specialiai mums ir padeda sutaupyti iki 4% degalų. Trečia, priedai, pvz., aplinkos taršą mažinantis priedas „Adblue“ vilkikams, be kurio nauji vilkikai net nevažiuoja“, – vardija jis.

Dar viena klientams suteikiama vertė, kuri palengvina jų kasdienį gyvenimą, – savitarnos svetainė įmonių vadybininkams ir trumpasis klientų aptarnavimo numeris.

Plačiau apie „Circle K Lietuva“ pardavimų strategiją skaitykite čia

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„FL Technics“ pardavimų vadovė: klientų pasitikėjimą augina įvykdyti sudėtingi užsakymai 1

„Dirbti su naujais rimtais klientais mes pradėdavome nuo labai sudėtingų užsakymų. Jie patikėdavo mums...

Pardavimai
2019.04.21
Pardavimų valanda „Švaros broliuose“: keičiama įmonės valdymo struktūra Premium 8

„Švaros broliai“ automobilių valymo rinkoje įsitvirtino be agresyvių pardavimų, be pardavimų proceso, be...

Pardavimai
2019.04.19
Slapti pirkėjai paskelbė, kuris operatorius aptarnauja geriausiai Premium 47

Slapti pirkėjai nustatė, kad aukšta aptarnavimo kokybe gali didžiuotis du iš trijų Lietuvos ryšio operatorių.

Paslaugos
2019.04.16
Pardavimų valanda „FL Technics“: būdai, kurie padeda įsitvirtinti rinkoje Premium

Kiekvienas pardavėjas pasakys, kad pirmiausia sprendžia kliento problemas ir parduoda verslo sprendimus.

Pardavimai
2019.04.15
Pardavimų valanda įmonėje „Altas Auto“: su siauru segmentu – į plačią rinką Premium

UAB „Altas komercinis transportas“ pardavimų modelis, kurio pagrindas – įgaliotųjų įmonės atstovų (angl.

Pardavimai
2019.04.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau