2019-03-07 18:58

Pardavimų valanda „Circle K“: vien gero įvaizdžio sėkmingiems pardavimams nepakanka

Ignas Klimaitis, „Circle K Lietuvos“ pardavimų verslo klientams departamento direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ignas Klimaitis, „Circle K Lietuvos“ pardavimų verslo klientams departamento direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Įmonės, prekės ar paslaugos įvaizdis šiandien yra laikomas vienu pagrindinių įmonių konkurencingumą užtikrinančių įrankių. Tai bendrovei „Circle K“ padeda pritraukti verslo klientų. Tačiau Ignas Klimaitis, „Circle K Lietuvos“ pardavimų verslo klientams departamento direktorius, neslepia, jog, vadovaujantis pardavimų strategija, kad mažiausia kaina nebūtinai lemia mažiausias kliento sąnaudas (angl. total cost of ownership, TCO), parduoti nėra lengva.

VŽ tęsia straipsnių ciklą „Valanda su pardavimų vadovu“ apie geriausius pardavimų rezultatus pasiekusių Lietuvos įmonių pardavimų strategijas, efektyvų pardavimų komandos darbo organizavimą, gerąją patirtį ir išmoktas pamokas. Įmonių atrankos šaltinis – VŽ sudaryti Lietuvos verslo lyderių reitingai: 2018 m. sektorių lyderiai.

Pagal 2017 m. pardavimo pajamas, pelningumą ir kitus finansinius rodiklius VŽ sudarytame sektorių lyderių reitinge UAB „Circle K Lietuva“ užima aštuntą vietą tarp mažmeninės prekybos įmonių.

52795
130817
52791