Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2025-04-01 11:01

Kaip kauniečių sukurta niekuo neypatinga suknelė pavergė klientes pasaulyje

Vaida Ribinskaitė, „Son de Flor“ viena įkūrėjų. Bendrovės nuotr.
Vaida Ribinskaitė, „Son de Flor“ viena įkūrėjų. Bendrovės nuotr.
Kai kurie prekių ženklai gali tapti šiuo tuo daugiau negu vien produktu, o kartu su klientų bendruomene – formuoti judėjimą. Kaip taip atsitinka arba ko reikia prekių ženklui, kad taip nutiktų, – VŽ konferencijoje pasakojo Vaida Ribinskaitė, „Son de Flor“ viena iš įkūrėjų ir bendraturtė.

„Burberry“ lietpalčio asociacija – Didžiąja Britanija, elegancija, „Dr. Martens“ batai – maištas, individualizmas, o „Levi‘s“ 501 – džinsų modelis, nuo kurio prasidėjo džinsų istorija, – kelis pavyzdžius, kai prekių ženklas arba produktas tapo šiuo tuo daugiau nei tik prekių ženklu ar produktu, – vardija V. Ribinskaitė, „Son de Flor“ viena įkūrėjų ir VŽ konferencijos „Verslo proveržio kelionė“ Kaune pranešėja. 

„Išryškėja keli elementai, kurie nulemia, ar koks nors produktas, daiktas, prekių ženklas galėtų tapti judėjimu“, – sako V. Ribinskaitė ir juos įvardija: tapatybė, emocinis ryšys, bendruomenė, aktualumas, produktas kaip simbolis, taip pat – palaikymas ir nuoseklumas.

52795
130817
52791