Kaip kauniečių sukurta niekuo neypatinga suknelė pavergė klientes pasaulyje
„Burberry“ lietpalčio asociacija – Didžiąja Britanija, elegancija, „Dr. Martens“ batai – maištas, individualizmas, o „Levi‘s“ 501 – džinsų modelis, nuo kurio prasidėjo džinsų istorija, – kelis pavyzdžius, kai prekių ženklas arba produktas tapo šiuo tuo daugiau nei tik prekių ženklu ar produktu, – vardija V. Ribinskaitė, „Son de Flor“ viena įkūrėjų ir VŽ konferencijos „Verslo proveržio kelionė“ Kaune pranešėja.
„Išryškėja keli elementai, kurie nulemia, ar koks nors produktas, daiktas, prekių ženklas galėtų tapti judėjimu“, – sako V. Ribinskaitė ir juos įvardija: tapatybė, emocinis ryšys, bendruomenė, aktualumas, produktas kaip simbolis, taip pat – palaikymas ir nuoseklumas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai