VŽ bando: į naują rinką įžengęs „Lexus UX 250h“

Kompaktinių SUV automobilių ir krosoverių segmente klesti „premium“ klasės automobilių gamintojai, būtent čia registruojantys sparčiausią rinkos augimą. „Audi“, BMW, „Jaguar“, „Mercedes-Benz“ ir „Volvo“ šiame segmente sukūrė gana tankų konkurencinį foną, tačiau „Lexus UX“ jame atrodo labai įdomiai. Japonai tikisi šiuo modeliu suvilioti daugybę naujų pirkėjų, kurie sudarytų iki 80% visų UX pirkėjų. Tikimasi, kad dalis jų bus jauni ir aktyvūs miestiečiai, kita dalis – iš didesnių SUV automobilių segmento perėję vyresni žmonės.
Žemesnis už kitus
Pirmiausia į akis krinta gana žema UX stogo linija: šis automobilis yra tik 68 mm aukštesnis nei paprastas „VW Golf“. Japonai drąsiai ignoruoja pirkėjų poreikį sėdėti aukštai ir sukūrė ne SUV tipo automobilį, o tikrą korosoverį: hečbeką padidinta prošvaisa ir su visureigio stilistikos elementais. Toks formatas yra labai artimas „Mercedes-Benz GLA“ „kompleksijai“ ir ne itin skiriasi nuo BMW X2, bet „Audi Q3“ ir BMW X1 šalia jų atrodo kaip tikri visureigiai.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai