2019-05-25 14:40

VŽ bando: į naują rinką įžengęs „Lexus UX 250h“

„Lexus UX“ turi stiprių konkurentų, su kuriais rungsis stiliumi, hibridine pavara ir gausia įranga. LINO BUTKAUS (VŽ) nuotr.
„Lexus UX“ turi stiprių konkurentų, su kuriais rungsis stiliumi, hibridine pavara ir gausia įranga. LINO BUTKAUS (VŽ) nuotr.
Pristatę naująjį krosoverį UX, „Lexus“ įžengė į klestintį rinkos segmentą ir meta iššūkį konkurentams – Vokietijos ir Švedijos automobilių gamintojams.

Kompaktinių SUV automobilių ir krosoverių segmente klesti „premium“ klasės automobilių gamintojai, būtent čia registruojantys sparčiausią rinkos augimą. „Audi“, BMW, „Jaguar“, „Mercedes-Benz“ ir „Volvo“ šiame segmente sukūrė gana tankų konkurencinį foną, tačiau „Lexus UX“ jame atrodo labai įdomiai. Japonai tikisi šiuo modeliu suvilioti daugybę naujų pirkėjų, kurie sudarytų iki 80% visų UX pirkėjų. Tikimasi, kad dalis jų bus jauni ir aktyvūs miestiečiai, kita dalis – iš didesnių SUV automobilių segmento perėję vyresni žmonės.

Žemesnis už kitus

Pirmiausia į akis krinta gana žema UX stogo linija: šis automobilis yra tik 68 mm aukštesnis nei paprastas „VW Golf“. Japonai drąsiai ignoruoja pirkėjų poreikį sėdėti aukštai ir sukūrė ne SUV tipo automobilį, o tikrą korosoverį: hečbeką padidinta prošvaisa ir su visureigio stilistikos elementais. Toks formatas yra labai artimas „Mercedes-Benz GLA“ „kompleksijai“ ir ne itin skiriasi nuo BMW X2, bet „Audi Q3“ ir BMW X1 šalia jų atrodo kaip tikri visureigiai.

52795
130817
52791