VŽ bando: į naują rinką įžengęs „Lexus UX 250h“
Kompaktinių SUV automobilių ir krosoverių segmente klesti „premium“ klasės automobilių gamintojai, būtent čia registruojantys sparčiausią rinkos augimą. „Audi“, BMW, „Jaguar“, „Mercedes-Benz“ ir „Volvo“ šiame segmente sukūrė gana tankų konkurencinį foną, tačiau „Lexus UX“ jame atrodo labai įdomiai. Japonai tikisi šiuo modeliu suvilioti daugybę naujų pirkėjų, kurie sudarytų iki 80% visų UX pirkėjų. Tikimasi, kad dalis jų bus jauni ir aktyvūs miestiečiai, kita dalis – iš didesnių SUV automobilių segmento perėję vyresni žmonės.
Žemesnis už kitus
Pirmiausia į akis krinta gana žema UX stogo linija: šis automobilis yra tik 68 mm aukštesnis nei paprastas „VW Golf“. Japonai drąsiai ignoruoja pirkėjų poreikį sėdėti aukštai ir sukūrė ne SUV tipo automobilį, o tikrą korosoverį: hečbeką padidinta prošvaisa ir su visureigio stilistikos elementais. Toks formatas yra labai artimas „Mercedes-Benz GLA“ „kompleksijai“ ir ne itin skiriasi nuo BMW X2, bet „Audi Q3“ ir BMW X1 šalia jų atrodo kaip tikri visureigiai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai