2021-02-07 19:17

„McDonald’s“ išgyvenimo strategijos

Chris Kempczinski, „McDonald‘s Corporation“ CEO. FT piešinys.
Chris Kempczinski, „McDonald‘s Corporation“ CEO. FT piešinys.
Pravažiuoju naftos perdirbimo gamyklas ir Naujojo Džersio skyrybų advokatų lauko reklamas, kamuojamas vis didesnės nevilties. Ne tik dėl to, kad vėluoju dėl vakarinių eismo kamščių, bet ir todėl, kad gavau vieną iš mažiausiai patrauklių užduočių skilties „Lunch with the FT“ istorijoje.

Vykstu į prie pirmojo greitkelio Rovėjuje įsikūrusį „McDonald’s“ – susitikti su šios greitojo maisto restoranų tinklo generaliniu direktoriumi Chrisu Kempczinskiu.

Jei turėtume galvoje 65 mln. klientų, kuriuos per dieną pamaitina 39.000 tinklo restoranų, jį būtų galima vadinti sėkmingiausiu restoranų savininku visame pasaulyje, tačiau retas kuris gastronomas šlovina jų „prix fixe“, restoranuose nerasi ir vynų sąrašo. Tai žinodamas, krepšyje slepiu butelį tikėdamasis, kad jis padės atsiverti nuo oficialiosios bendrovės politikos nenukrypstančiam vadovui, kuris rinkodaros meno mokėsi „Procter & Gamble“, Harvardo verslo mokykloje ir „Boston Consulting Group“.

52795
130817
52791