2020-04-19 19:00

Savavaldžių automobilių kūrėjai: inžinerinis iššūkis – tik pradžia 

Inžinieriai jau gali eliminuoti vairuotoją iš automobilio, tačiau tai – tik viena iš naujos technologijos įdiegimo sąlygų. „Cruise LLC“ nuotr.
Inžinieriai jau gali eliminuoti vairuotoją iš automobilio, tačiau tai – tik viena iš naujos technologijos įdiegimo sąlygų. „Cruise LLC“ nuotr.
Aštuoni aštrūs posūkiai turistų sausakimša San Francisko Lombardo gatve (dėl 8 aštrių posūkių neretai vadinama pačia lėčiausia gatve pasaulyje) savavaldžiu automobiliu – tokia mintis skamba viliojančiai, nuotykingai ir netgi bauginamai. Tačiau „Zoox“ automobilyje ši patirtis stebėtinai nuobodi, tarsi vairuotojo vietoje sėdėtų įgudęs taksi vairuotojas, kuris mėgina padaryti įspūdį saugos inspektoriui.  

Nuobodulys – be abejonės, didžiulis pasiekimas. Tai įrodymas, kokią sparčią pažangą padarė 2014 m. įkurtas savavaldžio vairavimo sistemų startuolis „Zoox“, įveikdamas sudėtingiausius vairavimo miesto aplinkoje sunkumus.

„Toyota Highlander“, kurioje sumontuota „Zoox“ kompiuterinė ir programinė įranga, kiekvieną posūkį įveikia ypač tiksliai. Kol kas dėl saugumo viduje sėdi dar du vairuotojai, tačiau automobiliui nardant šešių juostų šviesoforu nereguliuojamoje sankryžoje jie tiesiog neturi ką veikti.

52795
130817
52791