Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

12
  • 2020-03-19T15:54:41+02:00

    Puiku, seniai to laukiau. Pagaliai valdžia pradėjo imti pavyzdį iš kaimynų. Tokios išmokos jau seniai yra kitose Europos šalyse

  • 2020-03-19T16:27:56+02:00

    Hibridiniams netaikoma? JEi ne koks pigiausias elektromobilis rinkoje ?

    • 2020-03-19T20:51:04+02:00

      VW UP ± 20 K eur

  • 2020-03-19T16:52:51+02:00

    Saunuoliai :) @Swindler. Netaikoma ir aciu dievui, kad nesugalvojo plug-in'u pridet... Greiciausiai bus VW eUP ;)

  • 2020-03-19T17:18:42+02:00

    jei norim sumažinti CO2, miškų mažiau reikia kirsti, didelės kubatūros lavonus traukt iš parko, o ne prabangą subsidijuoti. Kovotojai su klimatu, mattvaju ;-)

  • 2020-03-19T20:02:58+02:00

    Pinigų švaistymas. Subsidija turtingiems.

  • 2020-03-19T22:12:24+02:00

    Absurdas, nuo kada mes šalis negaminanti elektromobilių imame remti turtingųjų įgeidžius. Būtų juokinga jei nebūtų graudu, štai dėl ko nekyla ranka mokėti mokesčius

  • 2020-03-19T23:26:23+02:00

    svariausias automobilis: mink pedala varikli pakraudamas zaliais burokeliais

  • 2020-03-20T10:38:53+02:00

    Eilini karta subsidijuojam tuos, kuriems subsidijos nereikingos. Butu smagu matyti autorius tokiu iniciatyvu

  • 2020-03-20T11:01:39+02:00

    VW UP, Hyundai Ionic ir Cona . Tokius lai paremia, tik ne Teslas.

  • 2020-03-20T13:29:45+02:00

    Kvailiau sugalvot nebuvo imanoma. Iskart aisku, kad cia kazkieno interesas kyso. Nesuprantu, kam parama reikalinga daugiau uždirbantiems, jeigu nesusitvarkome su skurdu.

  • 2020-03-21T19:54:35+02:00

    Protingas sprendimas. Elektromobiliu naudojimas mazina zala zmoniu sveikatai, sveikatos apsaugos islaidos vienos didziausiu biudzete, o kur dar zala ekonomikai laikinai ir visam laikui prarasto darbingumo, todel nesvarbu kas elektromobiliu vaziuos, turtingas ar ne visai, svarbu miestuose tarsos maziau. Del to parama yra suma, ne procentas, perkant naudota Leaf paskata gal but ir 25% kainos sudarys, o tai jau ne taip mazai. Brangiam elektromobiliui gali ir 5% nesudaryti, tad proletarai prasom neburnoti. Be to, elektromobiliui nereikia jokiu tepalu, dirzu, siurbliu, grandiniu ar pavaru deziu keitimo, labai ilgai laiko stabdziu kaladeles ir diskai, nuvaziuojamo 100km kaina 3-4 kartus mazesene uz auto su vidaus degimo varikliu, tad skaiciuojant pagal bendras eksploatacines islaidas tureti elektromobili daugeliu atveju yra pigiau nei benzinini/dyzelini. Ismokime pagaliau vertinti ne pagal pirkimo kaina, o pagal naudojimo kastus. Siek tiek sudetingiau, bet verta.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791