„Sostena“ atnaujina savo centrus: po Klaipėdos – Kaunas ir Vilnius
Palyginti su senuoju statiniu, naujojo plotas padidėjo maždaug 600 kv. m: dabar jame yra 1.000 kv. m salono erdvė, 800 kv. m servisas, įrengta daugiau stovėjimo vietų.
„Volvo“ automobilių salone įdiegtos dvi klientams skirtos „Volvo“ aptarnavimo programos – VRE (angl. „Volvo“ Retail Experience – „Volvo“ salono patirtis) ir VPS (angl. „Volvo“ Personal Service – „Volvo“ asmeninis aptarnavimas). Pirmoji programa, be kitų sprendimų, suteikia galimybę klientams stebėti remonto dirbtuves, antroji numato vieno meistro atsakomybę už konkretaus automobilio priežiūrą.
Pasak bendrovės atstovų, senasis „Sostenos“ pastatas Klaipėdoje po beveik 20 m. eksploatacijos nebebuvo tinkamas naujų standartų ir klientų aptarnavimo programų taikymui. Be to, besiplečianti trijų markių automobilių gama reikalavo didinti naudingą plotą bei stovėjimo aikštelę.
[infogram id="2f32675f-7829-405c-869b-a80413ea9e09" prefix="unw" format="interactive" title="Sostena prekybos rezultatai"]
„Sostenos“ centras Klaipėdoje yra vienas iš 5 Lietuvoje esančių centrų. Kiti yra Vilniuje, Kaune, Panevežyje ir Šiauliuose. Šiuo metu atnaujinamas ir Kaune esantis centras – jį tikimasi pabaigti iki rudens.
VŽ rašė, kad Vilniuje bendrovė planuoja statyti visiškai naują, 4.500 kv.m centrą, kuriam parinkta nauja vieta Vilniaus Savanorių prospekte.
„Sostenos“ įmonių grupė Lietuvoje oficialiai atstovauja „Volvo“, „Renault“ ir „Dacia“ gamintojus, taip pat teikia „Jaguar“, „Land Rover“ ir „Nissan“ modelių remonto bei priežiūros paslaugas Vilniuje.
[infogram id="883e89a9-22a4-4c66-a1ab-4f2ad58dc332" prefix="Z8x" format="interactive" title="Sostena finansiniai rezultatai"]