„Suzuki“ – sparčiausiai augina populiarumą

„Suzuki“ toliau išlaiko didžiausius augimo tempus, ypač dėl puikių rezultatų Indijoje, Indonezijoje ir Europoje, kuriuos lemia paskutinių naujausių modelių įtikinami pasirodymai“, – prestižiniame leidinyje „Forbes“ konstatuoja Juan Felipe Munoz-Vieira, kompanijos „JATO Dynamics“ pasaulinis analitikas. „Forbes“ straipsnyje rašoma, kad virš 9-oje vietoje tarp pasaulio automobilių gamintojų įsitvirtinusio „Suzuki“ yra tik didieji koncernai – VW, „Renault–Nissan“, „General Motors“, „Hyundai–Kia“, „Fiat Chrysler“, o statistikoje pateikiami šių koncernų atstovaujamų automobilių markių pardavimo jungtiniai skaičiai.
„Įvertinus tai galima drąsiai teigti, kad savarankiškasis „Suzuki“ turi tvirtas pozicijas tarp automobilių pirkėjų“, – teigia Pasi Räsänen, kompanijos „Bassadone Automotive Nordic“ – „Suzuki“ importuotojo Suomijoje ir Baltijos šalyse – pardavimų direktorius.
Beje, paskutiniai skelbiami pardavimų duomenys dar įtikinamiau įrodo, kad „Suzuki“ populiarumas tarp pirkėjų linkęs nuolat augti – šį rugpjūtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, „Suzuki“ pirkėjų ratas pagausėjo 21,9%, skaičiuoja tinklapio focus2move.com ekspertai. Europos bestseleriai, be abejo, yra „Swift“ ir „Ignis“ (megapoliuose) bei „Vitara“ (šiaurinėse platumose).
Pasaulis vertina vairavimo saugumą„Suzuki“ Lietuvoje dažnai klaidingai tapatinamas tik su motociklais ar varikliais greitaeigiams kateriams. „Suzuki Motor Corporation“ veikia daugiau kaip 100 m., kompanijoje visame pasaulyje dirba per 45.000 darbuotojų, o pirmąjį automobilį ji pagamino 1954 m. Dabar kas mėnesį parduoda po beveik ketvirtį milijono.
„Suzuki“ išsiskiria iš kitų gamintojų savo unikalia visų varančiųjų ratų sistema „AllGrip“, kuri, skirtingai nuo daugelio konkurentų, montuojama ne tik visureigiuose, bet visų klasių „Suzuki“ modeliuose. Priklausomai nuo oro bei kelio dangos sąlygų, automobilis automatiškai pasirinks geriausią galios perdavimo ratams santykį, todėl vairuotojas bei keleiviai visuomet gali jaustis saugūs. Dauguma modifikacijų turi ir sistemos „AllGrip“ rankinio valdymo funkciją, kai pats vairuotojas gali pasirinkti vieną iš 4 režimų (Auto–Snow–Sport–Lock).
„Pirkėjus Lietuvoje, kaip ir pasaulyje, pirmiausia žavi „Suzuki“ kokybė ir japoniška kilmė – modeliai „Ignis“, „Swift“ ir „Jimny“ iki šiol gaminami Japonijoje, o „Vitara“ ir „Sx4 S-Cross“ dėl didelės paklausos Europos rinkoje – Vengrijoje“, – pasakoja Tomas Ravinskas, oficialaus „Suzuki“ atstovo Lietuvoje UAB „Autoverslo automobiliai“ komercijos direktorius.
Jis džiaugiasi, kad „Suzuki“ automobiliai vis labiau vertinami ir mūsų šalyje, nors jų populiarumas auga ne taip sparčiai kaip pasaulyje, tačiau „Suzuki“ pirkėjai – vieni lojaliausių. Dauguma jų į saloną ateina pakeisti savo seną gerą „Suzuki“ į naują, kiti – pagal draugų ar pažįstamų rekomendacijas.
Prie pirkėjų gausėjimo prisidėjo ir prieš metus Vilniuje, Ukmergės g., duris atvėręs naujas „Suzuki“ automobilių salonas, kuris padėjo pirkėjams „atrasti“ šiuos japoniškus saugius automobilius.
„Vis daugiau vairuotojų supranta, kad 4x4 sistema yra skirta ne tik pravažumui, bet ir saugumui – toks automobilis daug stabilesnis ir patikimesnis ekstremaliose situacijose“, – augantį „Suzuki“ populiarumą komentuoja p. Ravinskas.
Prie spartaus populiarumo didėjimo Lietuvoje svariai prisideda ir „Suzuki“ palaikoma itin palanki kainodara. Pvz., nusprendę įsigyti „Suzuki Vitara“ 4x4 GL+ komplektacijos modelį su mechanine pavarų dėže už gana nedidelę serijinio kompaktinio automobilio kainą pirkėjas įsigyja aukščiausio saugumo (5* pagal EURO NCAP) SUV klasės automobilį su visų varančiųjų ratų sistema, 7 saugos oro pagalvėmis ir naujausiomis bei pažangiausiomis pagalbos vairuotojui sistemomis: galinio vaizdo kamera, prisitaikančia pastovaus greičio palaikymo sistema, avarinio stabdymo sistema, pagalbos asistentais važiuojant įkalne arba stačia nuokalne ir daug kitų privalumų.
4x4 – ir saugu, ir taupu„Suzuki“ ir pasaulyje, ir Lietuvoje paneigė mitą, kad automobiliai su 4x4 sistema nors yra saugūs, tačiau neekonomiški.
Š. m. spalio viduryje 340 km trasoje vykusiame „Neste Eko ralyje 2017“ mažų automobilių klasėje (E1) „Suzuki Swift 4x4“ su 1242 cm3 darbinio tūrio ir 66 kW (90 AG) benzininiu varikliu užėmė 2-ą vietą (iš viso klasėje varžėsi 6 markių automobiliai), suvartodamas tik 4,89 l/100 km benzino ir vos 0,28 l/100 km nusileido konkurentui su 2WD ratų formule bei 998 cm3 varikliu. Reikia prisiminti, kad 2015 m. ne ką prastesnį rezultatą yra parodęs „Suzuki Vitara 4x4“ (benzinas, 1586 cm3 , 88kW) – 4,99 l/100 km!
Beje, Lietuvoje populiariausio modelio „Suzuki Vitara AllGrip“ su 1,6 l 88 kW benzininiu varikliu deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos tesiekia 5,6 l/100 km, o „Sport“ versijos su 1,4 l 103 kW „BoosterJet“ varikliu rodikliai dar įspūdingesni – tik 5,4 l/100 km (CO2 128 g/km).
Žinotina, kad „Suzuki“ keturių varomųjų ratų sistemą „AllGrip“ montuoja į daugelį gaminamų modelių.
Taupumu garsėjantis „Swift“ – nuo š. m. pavasario vienintelis Lietuvoje oficialiai parduodamas naujas savo klasės automobilis su „AllGrip“ varomųjų ratų sistema. Netrukus mūsų gatvėse pasirodys ir dar vienas Europoje itin populiarus mažasis krosoveris – „Suzuki Ignis“, taip pat turintis „AllGrip“ varomųjų ratų sistemą ir net 18 cm prošvaisą.
Viena laukiamiausių naujovių 2018 m. – šiemet Frankfurto automobilių mugėje didelio lankytojų dėmesio sulaukęs „Suzuki Swift Sport“ su 1,4 l „BoosterJet“ varikliu, išvystantis 103 kW (140 AG) galią.
Kita laukiama ateinančių metų naujiena – visiškai naujas ir vis dar tikras visureigis „Suzuki Jimny“, kurio net nuotraukos kol kas kruopščiai slepiamos nuo automobilių mėgėjų. Ir žinoma – „Suzuki Swift Hybrid“ versija. Tačiau hibridiniai modeliai šiandien jau nestebina, nes yra tiesiog „privalomi“ kiekvienam save gerbiančiam automobilių gamintojui, taip pat ir vienam iš pasaulio automobilių pramonės elito atstovų – „Suzuki“.