2024-12-09 18:47

„Adverum“ pelnė auksą „European Excellence Awards“ apdovanojimuose

Renginio organizatorių nuotr.
Renginio organizatorių nuotr.
Komunikacijos bendrovė „Adverum“ triumfavo „European Excellence Awards 2024“ apdovanojimuose – laimėjo pirmą vietą įvairovės, lygybės ir įtraukties komunikacijos kategorijoje.

Šiemet spalį „Adverum“, bendradarbiaudama su humanistinės santuokos ceremonijų organizatoriais „Taip“ kitaip“, vestuvių planuotoja Laura Vagone ir Lietuvos žmogaus teisių centru, organizavo ceremoniją, kuri sulaukė didžiulio visuomenės palaikymo. Projektas „52 metai meilės“ atskleidžia nepaprastą istoriją apie meilės galią įveikti bet kokius iššūkius.

Prie šio projekto viešinimo ir organizavimo „Adverum“ prisidėjo pro bono principu, suteikdama galimybę šiai istorijai nuskambėti visoje Lietuvoje.

„Esame vienintelė Baltijos šalis, kurioje nėra įteisintas partnerystės įstatymas, leidžiantis tos pačios lyties poroms legaliai įtvirtinti savo santykius. Vitalius ir Albinas jau 52 m. gyvena kartu ir jų meilė tapo simboliu, skatinančiu kovoti už visų žmonių teises. Ceremonija, į kurią susirinko šalies kultūros, meno, muzikos, politikos, žiniasklaidos atstovai, tapo bene ryškiausiomis 2024 m. vestuvėmis, o šią santuoką paliudijo daugiau nei 20.000 žmonių“, – apie projektą pasakoja Aurelija Astrauskė, „Adverum“ vykdomoji direktorė.

Vitaliaus ir Albino humanistinės santuokos liudijimas buvo perduotas saugoti Lietuvos nacionaliniam muziejui, kaip reikšmingas LGBT+ bendruomenės gyvenimą atspindintis eksponatas. Ši gyvenimo istorija bei santuokos ceremonija taip pat buvo įamžinta dokumentiniame filme, LRT radijo dokumentikoje.

Šiemet „European Excellence Awards“ dėl Europos geriausiųjų titulo įvairiose kategorijose varžėsi daugiau nei 700 dalyvių.

Tarp finalininkų skirtingose kategorijose „European Excellence Awards“ buvo ir agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kampanija, daryta VšĮ „Užstato sistemos administratorius“, kvietusi „Keisti tarą į šlamančius“. Taip pat agentūros „Idea prima“ darbai: „Aš – inžinierius“ (klientas – Lietuvos inžinerijos ir technologijų pramonės asociacija), kampanija „Nustebink save. Laisvė judėti!“ (klientas – LR susisiekimo ministerija).

VŽ rašė, kad 2023-ieji komunikacijoms agentūroms buvo dosnūs: iš 10-ies didžiausių bendrovių vos viena agentūra skaičiavo mažesnius pardavimus. Nemažai įmonių augino apimtį dviženkliu tempu, į viršų stiebėsi ir bendrasis pelnas (tiesioginės pajamos) – eilutė, kurią komunikacijos agentūros išskiria kaip svarbiausią savo veiklos matą.

52795
130817
52791