Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-07 15:07
2025-09-06 15:24
2025-09-05 14:25
2025-09-05 11:06
2025-09-02 14:08
2025-08-30 11:54
2025-08-28 11:40
2025-08-27 11:10
2025-08-24 11:01
2025-08-22 11:29
2025-08-21 16:20
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
29 Konstitucijos straipsinis...Tai gal eik į konstitucijos egzaminą? Garantuotas dešimtukas ir raudonas diplomas :)
Konstitucija lanzberginams pasidarė...Jei kalba, kaip suprantu, ėjo apie 29 straipsnį, tai kurią jos dalį "lanzberginiai" pažeidžia? Gal diskriminuoja negrus? Moteris?
ka ir reikejo irodyt, skiepu propagandai jau net Konstitucija tampa "melagiena" kuria vz redakcija trina be pasigailejimo. apie kokia demokratija ir teises virsenybe galima kalbet tokioj valstybej? begt neatsigreziant reikia visiems kas dar turi bent kiek sveiko proto nes akivaizdu kad greitu metu uzdarys sienas, o uz kritine nuomone tiesiog sodins i kalejimus kaip Kinijoj ar Rusijoj.
o tai gp kas? ne zmoniu rusiavimas? medicininiu paslaugu apmokestinimas ne rusiavimas pagal isitikinimus? geju zemint negalima, o tuos kurie abejoja vakcinom-galima, ir tai vyksta valstybiniu mastu. taip kad gana apsimest kvaileliais, visi matom kas salis tampa fasistine diktatura todel laisvi zmones masiskai begs is jos nes kovot su rudu maru kinkos per skystos
Jei sveikas zmogus...Oho jau trina...O tai kuom GP pažeidžia 29 straipsnį? Tikriausiai lygiai taip pat, kai ir vairuotojo pažymėjimas. Įsitikinimai, ypatingai kurie potencialiai gali žaloti kitus, turi turėti pasekmes.
Kaip matau is pirmo karto nesupranti,tai skaityk kol suprasi🤨😏Vakcinuoti neserga ,neplatina ir nemiršta nuo covit?????? Atsakau ,serga ,platina ir mirsta nuo covit,kaip ir nevakcinuoti ,tad kodel vieniems galima o kitiems ne???????
Oho jau trina Lietuvos konstitucijos 29 straipsnio citatą.lanzbergimiai jau į,Lietuvos konstituciją kojas valosi.,teigfami ,kad pišpasis mdiiskriminuoja lietuvos piliečių,nors bet kam aisku ,kad ir vakcinuoti ir nevakcinuoti turi tokias pačias teise ,taciau vakcimuitus ,kurie taip pat serga coviy ,pernesa ir miršta nuo jo įleidzia į parduotuves ,o mevakcinuotų neįleidzia.
Antivaxeriai ir kvaileliai vokiecisi grizta prie nemokamu testu. Kas liks kvailio vietoj dar pamatysim.
deja čia labiau wishful thinking nei realybė. Kvailių ir teisiųjų čia nėra - mes turėjom atlaisvinimą vasarą, danai rugsėjį-spalį, dabar vėl įsivedinėja apribojimus, kai atvejų užaugo iki kelių tūkstančių per dieną. Visi bando, o geriausiai sekasi daugiausia pasiskiepijusioms, o ne pataikaujančioms sąmokslo teorijoms šalims. Tiesiog toks sprendimas perkelia didžiąją dalį finansinės naštos nuo valstybės ant verslo (nes dauguma nepasiskiepijusių darbuotojų dirba versle, pirmiausia gamyboje), sutaupo bendrų lėšų, bet turi savo politinę kainą.
Pasidomėkite kas dedasi Waterford, Airijoje, po to Škotijoje. Skiepijimai iki 99%.
jūs toliau mojuojate ribiniu atveju? skaitykite komentarus, jau aptarėm kad tai tušti puodai.
Kad jau vis dažniau kalbama, kad jokio kolektyvinio imuniteto neįmanoma pasiekti...
Kad jau vis dažniau kalbama, jog reikia pasiskiepyti ir baigti sapalioti nesąmones apie skiepus.
O ta aiškią koreliaciją tarp valstybių, kur didelė dalis visuomenės pasiskiepijo, ir mažo sergamumo nenorite pastebėti ar tiesiog nusprendėt ignoruoti? Visi antivaxeriai dalinasi naujienoms, kaip "Norvergijoje nėra ribojimų", bet nutyli, jog ten 90% visuomenės pasiskiepijo.
VZ daro esmine logikos klaida, vis dar gyvendama 2021 m. vasaros pradzioje. Dabar virusa sekmingai platina ir paskiepyti, jie taip pat ir serga, tik tiketina, kad serga lengviau. Pvz. pagal vakar dienos statistika net 40 proc. visu mirusiu buvo pilnai skiepyti ir dar neskelbiama dalis mirusiu buvo skiepyti is dalies. Testai isvis neturetu buti laikomi skiepu alternatyva, jie turetu buti laisvai prienami visiems, taip pat ir skiepytiems, turejusiems kontaktu su serganciais ar turintiems simptomu, tam, kad stabdyti viruso plitima. Jei manoma kitaip, tuomet turbut nera intereso stabdyti viruso plitima.
Dieve ta gandrovatinė propagandinė matematika mane užmuša :D Paima dieną su blogiausiu ratio :) Nu ok, vakar buvo 40%, realiai vidurkis 20-25%. Bet net imant 40%, atkreipk dėmesį, kad neskiepytų yra jau grubiai du kartus mažiau nei skiepytų. Tai net tą išimtinį 40% reikėtų dalinti iš dviejų, ir gausim, kad skiepai penkiais kartais sumažina mirties tikimybę, nors ilgalaikį vidurkį žiūrint tai visais 10 kartų. Nu bet jūs nesiskiepijat ir mokslu netikit, tai ir matematika pas jus taro kortų lygyje. Eik nusipirkt teleloto bilietą, aukso puode du trečdaliai milijono ;)
Skiepai veikia tik trumpai, jau matom trecio skiepo uzdelsimo pasekmes. Ir ratio tik bloges ateity.
Čia iš dalies sutinku. Ok, pasiskiepysim vėl. O ko jūs laukiat, paveldėjimo iš koronos uždusintų tėvukų?
Paskiepytu yra 1,7 mln nuo visos populiacijos. Neskiepytu, kam virs 30m. ne muses milijono nebus. Taip kad santykis tikrai ne 1:2, o koks 1:6 Todėl imant proporcingai serga sunkiai ir mirsta panasiai tiek skiepyti, tiek neskiepyti.
P.S. norejau parasyti serga panasiai, o sunkiai ir mirsta zinoma nepaskiepytų proporcingai daugiau, tačiau tai svarbu tik 60+, bet ne dirbantiems.
Ačiū, tai čia dar blogesni skaičiai antivakserių nenaudai.
del sunkiu susirgimu - taip. tik vat klausimas yra, kas ten pagrinde sunkiai serga ir mirsta. Aisku, tie kas pensijoj jau. Vadinasi privestinis skiepyjimasis darbingu zmoniu nieko nepakeis. O ir senu neapsaugos, nes platina virusa ir pasiskiepyje. Mano manymu, tokie sprendimai nesusije su pandemijos suvaldymu. Tikslas - subadyt ir isnaudot vakcinas.
testai ir negali būti skiepų alternatyva, nes jie tik su pavėlavimu gali parodyti įvykusį faktą, o skiepai yra apie prevenciją, kas veikia žymiai efektyviau viruso stabdyme, ir dar sumažina sunkių pasekmių. Visas klausimas šiuo atveju - ar mes kaip dirbantieji, kurių pasiskiepiję ar saugiai dirba dauguma, norim mokėti iš savo kišenės už tuos 30 tūkst., kurie dėl keistų įsitikinimų nuolat vaikšto testuotis, ar atiduodam tai spręsti jiems ir darbdaviams. Kai mes kaip visuomenė iš tokio testavimo jokios apčiuopiamos naudos negaunam. Kad gauti daugiau duomenų apie viruso plitimą, kas yra vienintelė logiška priežastis duoti nemokamai testuotis, tada ir pasiskiepijusiems, kurie taip pat suserga, reikia duoti nemokamai testuotis, ir kaštai tampa fantastiniais, kaip Vokietijoje (4 mlrd.€ nuo pavasario). Tai nedramatizuočiau, bus nedidelis šuoliukas tų kas nuspręs visgi pasiskiepyti, o kas ne - darbdaviai mokės ir tiek žinių. Vienetiniai atvejai išeis gyvent su įsitikinimais į mišką ir rašinės toliau piktus komentarus ;-)
O kas tuos pensininkus užkrečia?
Skiepytas dabar skaitosi po 2 skiepų ir praėjus 14 parų nuo antro skiepo, dabar jau ruošiasi įvesti 3 skiepą ir visi su 2 skiepais statistikoje figuruos kaip neskiepyti, nors ir ligoninėse gulės tokių dauguma. Nusimato vėl nedidelė manipuliacija ir vėl visus gasdins, nes skiepų tai po 8 uzsakyta.
Tai ir rasau, kad tiketina, jog susirges skiepytas sirgs lengviau - tai matome ir pagal serganciu reanimacijoje ir pagal mirusiu skaicius. Bet kvaila dabar toliau aiskinti (kaip buvo 2021m. vasaros pradzioje), kad skiepyti neserga ir neplatina viruso. Ir nereiktu testu laikyti skiepu alternatyva, testai turetu buti laisvai ir operatyviai prieinami visiems (taip pat ir skiepytiems) norint stabdyti viruso plitima.
Beje, kitus kuriu nuomone nesutampa su jusu, isvadines vata turbut pasijauciate labai protingu.
Visas klausimas gali būti ir kitoks - ar mes dirbantieji, kurie rūpinasi savo sveikata ir saugiai dirba, norim mokėti iš savo kišenės už visus tuos, kurie nesirūpina savo sveikata, t.y. už jų vakcinos 1-ą, 2-ą, 3-ią ir ateityje n-ąją dozę, taip pat už jų testus po to, kai jie kontaktavo su užsikrėtusiais.
Bet pagal dabartine GP logika jie ir dabar yra laikomi skiepu alternatyva, tik po sio Seimo sprendimo uz juos nebemokes valstybe.
jei nepainioti pasekmių aptikimo su prevencija, tai aiškiau atsiskirs rizikos valdymas (kas svarbu sukuriant vienokį ar kitokį elgesį skatinančią motyvaciją - "nemokami pietūs" ir pan.) ir susirgimo fakto fiksavimas (testas kaip priemonė, nesvarbu kas moka). Rizika svarbiau ilgalaikėj perpektyvoj, testas - trumpalaikis dalykas. GP apjungia abu, bet ilgalaikėj perspektyvoj visais kampais (plitimo, pasekmių sunkumo) testo vertė gerokai mažesnė nei skiepo, o kaštai gerokai didesni. Todėl laikas tą ne tik aiškiai pasakyti, ką vyriausybė jau darė nuo liepos, bet ir padaryti. Nemokami testai turėjo baigtis rugsėjo 12, vyriausybė su Seimu dar pratęsė 2,5 mėn., baigsis dabar. https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/1453384/simonyte-nemokamas-testavimas-atsieina-brangiau-negu-paskiepyti-zmogu
Pensininkus užkrečia ir pasiskiepyję, ir nepasiskiepyję.
Tai butent, kad paciame GP ir yra supainiota prevencija su pasekmiu aptikimu. Pasiskiepijai ir gali pratesti viena GP po kito, nors tuo tarpu ir nestipriai sirgdamas, nelabai suprasdamas, kad sergi (ar jei esi nelabai samoningas ir stipriau sirgdamas) gali platinti virusa. Tuo tarpu neskiepytam GP jokios prevencijos nesuteikia, taciau vercia daznai testuotis ir operatyviai aptikti virusa - jis turi zymiai maziau galimybiu platinti virusa. Testui tapus sunkiau prieinamu viruso plitimas gali tik pasparteti, nes naivu tiketis, kad visi tie kurie kategoriskai nusiteike pries skiepus staiga pakeis savo nuomone.
nustokim painioti testus kaip priemonę (jų kaip pakeičiančių skiepijimąsi vertė kaip atrodo išsiaiškinom menka) su GP. GP tik sąlygiškai patvirtina kad 48 val. po testo esate mažos rizikos. Prevenciją suteikia ne GP, o vakcinavimasis (4-6 mėn.), o testas realybėje nieko nesuteikia nes iškarto po jo galite užsikrėsti ir užkrėsti kitus. Slovakai bandė visą šalį testuoti, vokiečiai įmetė didžiules lėšas - kas iš to? Nieko esminio, nes ne ta priemonė. PGR testai simptominiams, greiti testai mokyklinukams, kiti skiepijasi.
taip valstybei kainuoja...Whatabout'izmas - įdomi strategija, kai baigiasi rimti argumentai. :)
Jeigu zmogus ,del moraliniu ar religiniu isitikinimu atsisako skiepytis, kokia teise turi valstybe ji versti skiepytis? Ne visi ir medikai skiepyjasi, tai ir jie netiki mokslu ir nera edukuoti?
Patikslink, kokius "moralinius" ar "religinius" įsitikinimus turi omeny? :)
dar kartą, galite turėti savo įsitikinimus, bet jei jie kertasi su visuomenės, kurioje bandote gyventi - teks gyventi atskirai su įsitikinimais, arba susimokėti.
Yra ir kitas varijantas - emigruoti į šalį, kurioje demokratinia principai yra kartais aukštesni nei Lietuvoje. Ačiū Dievui, tokių šalių Europoje yra ne viena. Kad ir ta pati kaimynė Lenkija, kurie tiek su koronovirusu, tiek su migrantais tvarkosi žymiai geriau.
už spygliuotos vielos jūsų niekas nelaiko, pirmyn.
Gera diena vakseriams. Moderna ruosiasi atlikti vakcinos bandymus su 6 menesiu vaikuciais. Vardan mokslo siulau vakseriams savo vaikucius uzregistruoti bandymams. https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04796896#contacts
Keisti matyti antivaxerius kalbančius apie klinikinius tyrimus. Jūs gi aplamai tokiu reiškiniu netikit :)
man ir taip viskas aišku be VŽ nuomonės, kuri aš manau yra nereikalinga ir primetanti. Verslo žinių portalas turėtų sausą informaciją dėt, o jeigu yra nuomonė ar analizė - prašau atskleiskite jos autorių.
Pritariu. Jau darosi koktu skaityti "VZ nuomones" ta tema. Beje, VZ, jeigu jau cituojate R.Kuodzio duota Singapuro pavyzdi, kodel nutylejote komentara, sumalusi si pavyzdi i miltus. Baikit ta tema, ne jusu cia kompetencija, tik dirbate ruporu kitiems.
Ta formuojanti nuomonę vz ir kitur manyčiau yra labai gerai apmokama. Kaip gerai apmokami ir gydytojai ir ligoninės, kur randa covit ligonių. Piniginių srautų dėka manyčiau čia sprendžia ne covit problemas, o visai kitas, apie kurias galim tik įtarti
Kas galėtų argumentuotai ir glaustai paaiškinti, kodėl reikia skeipyti vaikus, jeigu paskiepyti virusą taip pat gali perduoti ir jei pats virusas vaikams pavojaus nekelia. Vaikai bet kuriuo atveju parneš virusą savo seneliams. Nuoširdžiai noriu išgirsti argumentus.
vienareikšmiškai skiepyti reikia vaikus, turinčius rizikos faktorių. Neturinčius - labai politinis klausimas, bet jie platina daug intensyviau lyginant su suaugusiais, nes serga lengvai, be simptomų.
Nėra argumentų tuo klausimu. Vienintelis argumentas buvo, kad neužkrėst kitų. Bet dabar jau, kaip matom iš paskutinių tyrimų, jau ir tas argumentas atkrenta.
nei vienas vaikas per 2 metus dar nemirė nuo covido. Taip kad nereikia, greičiausiai, skiepyt ir tiurinčius rizikos faktorių. Geriau lai natūraliai perserga.
Nera jokiu argumentu. Net JAV FDA analizeje minima, kad paskiepijus 1mln vaiku isvengs vienos mirties, bet gaus 100 miokardito/perikardito atveju.
Argumentuoju: " virusą taip pat gali perduoti" - "taip pat" jau labai drąsu teigti, nes pasiskiepiję turi mažesnę tikimybę ir pasigauti ir tada platinti. Tai jei jums 90%=10% (skaičiai tik iliustratyvūs), tai tada "taip pat"... "pats virusas vaikams pavojaus nekelia" - bet koks virusas/patogenas kelia pavojų užkrėstam žmogui. Vien dėl to, kad vaikui tikimybė sunkiai sirgti ir mirti yra mažesnė, nei kitiems, teigti, kad nepavojinga yra visiškas nesupratimas kas yra pavojinga. Taip pat vaikai kaip ir kiti dalyvauja viruso pernešimo grandinėje, o jei norime atsikratyti šito viruso su visam, reikia visiems būti atspariems.
Miokardito/perikardito yra ne vakcinos kaip tokios efektas, bet paties viruso spyglio baltymo iššaukta organizmo reakcija. Virusinės infekcijos atveju šitie simptomai būna bent 30x dažnesni. Tad neskiepyti vaikai taip pat turi kur kas didesnę tikimybę pasigavę virusą gauti šituos simptomus.
Ka reiskia ne vakcinos efektas? Tai mRna vakcinos ir duoda "instrukcija" sugeneruoti spike proteina. Del daznumo yra klaustukas. Mano turima informacija, kad post vakcinavimo issauki miokarditai turi kartais aukstesnius troponino lygius, nei covid atveju.
Argumentas - farmacininkams pelnus reikia dar labiau išpūsti. Lobistai niekada nemiega.
Taivanyje, beje, pristabdo jaunimo skiepus. According to U.S. statistics, the risk of youths experiencing myocarditis after receiving the second BNT dose is 10 times higher than after the first dose, CNA reported. https://www.taiwannews.com.tw/en/news/4340862
LT ne, tuo galim pasidžiaugti, o JAV mirė ~400
Pagal U.K. mokslininkų tyrimą, tai tik 1,5 karto mažesnė tikimybė. O užkrėst kitą - faktiškai identiška tikimybė tiek pasiskiepyjusių, tiek ne.
Kam dabar čia kliedėt? Yra skaiciai, kurie teigia, jog vaikam covid nepavojingas. 0 (zero) mirčių per du metus, visiškai objektyvus rodiklis, kuris ir sako, jog skiepyt vaikų nereikia.
Kiek nuo gripo miršta vaikų per 1 sezoną JAV ? kartais daugiau, nei nuo covid. Bet negirdžiu, kad reiktų vaikus skiepyt nuo gripo kasmet.
eilinis fake, rekordiniais 2019-2020 maždaug dukart mažiau nei nuo kovido, ir dar tikėtina kad dalis kovido mirčių tą sezoną buvo priskirtos gripui. Dabar gripas apskritai nueina į antrą planą. August 21, 2020 – CDC today reported one new seasonal flu-related death in a child that occurred during the 2019-2020 season, bringing the total number of flu deaths in children reported to CDC for last season to 188. This matches the highest recorded number for pediatric flu deaths reported during a regular flu season, which occurred during the 2017-2018 flu season.
Jav gyventojų yra 20 kartų daugiau nei Lt,tad 400:20=20 Lietuvos masteliu
Jav yra 200 karrų faugiau gyventojų nei Lietuvoje ,tad 400:200=2 Lietuvos masteliu
JAV 350 mln., o LT 2,8 mln. Tai JAV daugiau gyventojų 125 kartų.
įtariama, kad miokarditas/periokarditas atsiranda tada, kad vakcina suleidžiama į veną, ne į raumenį. Pažiūrėkit Dr. John Campbell ir kt.
Nusišnekat, gerbiamasis. Skaičiai aiškiai rodo, kad vaikam covid visiškai nepavojingas.
Tai čia tik mechanizmas dėl ko tas efektas būna vakcinuojantis. Bet pats virusas irgi labai sėkmingai patenka į kraujotaką ir tada jo baltymai aktyvuoja tuos pačius mechanizmus. Bet kadangi viruso koncentracija yra gerokai didesnė, nei vakcinos atveju, tai ir efektai atitinkamai. Taip, kad čia niekas niekam neprieštarauja.
O nuo kada tik mirtys rodiklis? Yra ir kitų "malonių" persirgimo efektų, kaip pvz. 4% procentų vaikų pasigauna "long covid'ą". Jei vien mirtimis matuotume ligas tai didžiąją dalį medikų reiktų atleisti iš darbo, nes gydo nemirtinas ligas.
O tai gal galite paaiškinti kodėl klinikiniuose tyrimuose gaunami vakcinos efektyvumo rodikliai yra gerokai virš 50%? Taip pat kodėl izraelyje alfa banga buvo suvaldyta kai pradėjo skiepytis, o deltą suvaldė 3 dozė?
O as renkuosi tiketi mokslu ir PSO, kuri skelbia, kad jei dabar yra zinoma, kad skiepai apsaugo nuo sunkios susirgimo formos ir mirties, vis dar nezinoma, kokia apimtimi skiepai apsaugo nuo susirgimo ir viruso platinimo.
Gal visgi skaitom ką mokslininkai/reguliacija rašo, o ne politikai/laikraščiai: https://www.fda.gov/media/153947/download FDA conducted a quantitative benefit-risk analysis to evaluate predicted numbers of symptomatic COVID-19 cases, hospitalizations, ICU admissions, and deaths that would be prevented per million fully vaccinated children 5-11 years of age over a 6-month period, as compared with predicted numbers of vaccine-associated excess myocarditis cases, hospitalizations, ICU admissions and deaths per million fully vaccinated children 5-11 years of age. The model conservatively assumed that the risk of myocarditis/pericarditis associated with the 10 μg dose in children 5-11 years of age would the same as the estimated risk associated with the 30 μg dose in adolescents 12-15 years of age from Optum healthcare claims data.
While benefits of vaccination were highly dependent on COVID-19 incidence, the overall analysis predicted that the numbers of clinically significant COVID-19-related outcomes prevented would clearly outweigh the numbers of vaccine-associated excess myocarditis cases over a range of assumptions for COVID-19 incidence. At the lowest evaluated COVID-19 incidence (corresponding to the June 2021 nadir), the predicted number of vaccine-associated myocarditis cases was greater than the predicted number of COVID-19 hospitalizations prevented for males and for both sexes combined. However, in consideration of the different clinical implications of hospitalization for COVID-19 versus hospitalization for vaccine-associated myocarditis, and benefits related to prevention of non-hospitalized cases of COVID-19 with significant morbidity, the overall benefits of the vaccine may still outweigh the risks even under this low incidence scenario, which incorporates very conservative assumptions. If the myocarditis/pericarditis risk in this age group is lower than the conservative assumption used in the model, the benefit-risk balance would be even more favorable.
rimtas argumentas :-D
nevarkit, Viajero turi gerą filtrą kuris nepraleidžia kitokios informacijos nei ta kuri neva įrodo, kad skiepai blogis, jie platina virusą ir visa tai imperializmo sąmokslas. Rytoj vėl rašys tą patį.
Skaičia rimtesnis argumentas, nei tamstos šlapios fantazijos.
maniau kad baigėte su savo varguolišku įpročiu įžeidinėti, pasirodo klydau. Viso gero.
Aš ne tiek dėl Viajero, o labiau sau paskaitau pirminius šaltinius. Tada labiau aišku kodėl politikai priima vienus ar kitus sprendimus. Pvz. čia aiškiai sako: jei infekcijų lygis labai žemas, tada rimtų šalutinių rizika galbūt susilygina su infekcijos rizika (su daug "jei"). Tai tos šalys kurios turi tuos atskaitos taškus gali kažką galvoti. Tačiau LT nė per kur nepritraukia prie tokių svarstymų, ką matome ir sprendimuose.
apie tą patį, tas paviršutiniškas kaišiojimas "va, kaip Švedija neužsidarė ir nieko" "va Danija jau atsidarė o mes draudimus" ar "va apsiskiepijęs Waterfordas dega" ir bandymas daryti kokius nors apibendrinimus ar piršti savo darbotvarkę man skamba juokingai, nes čia arba naivumas, arba noras supainioti. Kiekvienu laiko momentu kiekvienos šalies situacija daugmaž unikali, nuo klimato iki visuomenės socalinių normų laikymosi, o virusas kaip taikinys nuolat judantis, ilgalaikių sprendimų nėra, nuolat reikia reaguoti. Todėl kitų receptus kopijuoti prasmės mažai, nebent daug fundamentalių dalykų sutampa ir tendencijos juda panašiai kaip pas kaimynus, tai ką nors galima įžiūrėti.
Airijos Waterford apskrityje paskiepyta 99.7% gyventoju. Nepadejo. Vel musa susirgimu rekordus.
o Malta su 0,5 mln. gyventojų turi 14 hospitalizuotų, 4 reanimacijoje. Pasiskiepiję 81%.
Maltoje gera situacija del vitamino D manau.
Malta turejo daug susirgimu birzelio pabaigoj. Daug persirgo, todel dabar maziau susigrimu. Portugalija irgi pirmavo pagal susirgimus ir mirtis metu pradzioj, o dabar mazai turi atveju. Ir cia, manau, ne vakcinu nuopelnas, o tiesiog zmones persirgo.
manykite, o logika sako kad bandymas mojuoti vienu ribiniu atveju nieko neįrodo, ir nesako ką bendru atveju daryti. Tačiau jei paimsim daug pasiskiepijusių Europos šalių atvejų, hospitalizacijų ir mirčių rodiklius ir palyginsim su mažai, išvados akivaizdžios.
tai jau rašėte, ir ten pat buvo citata, kad jei ne skiepai, tie atvejai būtų gerokai sunkesni.
Aš matau truputi kitaip. Kas jau labai yra antivakseris tai jis vistiek nesiskiepis. Už testus mokės darbdavys- labai smagu. Tiems kuriems niekas nemokės dalis išeis iš darbo ir mes visi jiems mokėsim bedarbio pašalpas kol jie kur nor dar nelegaliai dasidurinės.
Taip ir bus. Kuodi reikia peratestacijai issiusti. Panasu, kad bachurelis nedatraukia.
Jūs girdėjote laisvos, nepriklausomos ir nešališkos žiniasklaidos žodį. Šaunuoliai, taip ir toliau!
Cia sarkazmas buvo?
Deja, bet pirmas sakinys dalis visiškai rimtai parašytas. Gaila, kad taip yra. Na bet antrasis tai taip, ten sarkazmas
VŽ neapykantai tautai...Pritruko dar zodziu...Na, gal vžinios tokį tikslą išsikėlė - tapti dar aršesniais už TSKP CK buvusį organą, kuris pliekė buržuazinius nacionalistus, spekuliantus, etc. Gal jie nori kokį Raudonosios vėliavos, ar Spalio revoliucijos ordiną gauti? Gal nežino, kad net Rusijoje tokių ordinų niekas nebedalina? O gal tiesiog taip apsidžiaugė šviesuomenės pergaler prieš tamsuomenę, kad pamiršo visuomenę? Būna
Mano nuomone, VŽ galėjo ir patylėt, neskelbt šio straipsnio. Dabar gaunasi patyčios, sąskaitų suvedinėjimas ir visuomenės skaldymas. Priimta tai priimta, žaidžiam pagal aprobuoto žaidimo taisykles.
Pritariu, čia toks mojavimas raudonu skuduru, kai reiktų tyliai ramiai eiti dirbti savo kitų darbų.
Susidaro įspūdis, kad pagrindinis tikslas buvo sutaupyti kelis milijonus bei nubausti skieptikus. Tada jis pasiektas. Bet ar tai ženkliai padidins besiskiepijančių skaičių, kas pandemijos metu ir turėtų būti tikslas? Yra abejonių, bet laikas parodys.
tikslas nusiimti tiesioginius kaštus nuo biudžeto, kurie neduoda jokios vertės, tik politinius dividendus tiems kas pataikauja silpno mąstymo publikai.
Man tai labiausiai patinka, kai politikai kalba apie atsakomybę. Prezidentas sako, kad Seimas turės prisiimti atsakomybę. Prezidento priešininkai - kad prezidentas. Ir kuo gi atsako Seimas? Gal kažką praleidau, gal Seimo nariai savo turtu pradėjo garantuoti žalingų sprendimų nuostolių atlyginimą? Nejaugi? Prezidentas taip pat lyg ir neužstatė savo namo galimiems sprendimų nuostoliams padengti? Taigi, apie atsakomybę kalbėti - tik burbulus leisti. Niekas ten už nieką neatsako. Ypač įvertinant tai, kad valdžioje kartą pabuvęs žmogėnas iš valdžios struktūrų, jei tik nori, kitur nebeišspiriamas, tampa valdžiažmogių nariu iki gyvos galvos. Jie keičiasi kėdėmis, o mums pudrina smegenis apie atsakomybę. Iš tiesų - už nieką neatsako, o jei kada nors turi atsakyti - atsako mūsų visų pinigais, ne savo (kaip, pvz., neteisėto atleidimo iš darbo atveju). Ne gyvenimas valdžiažmogiams, bet nesibaigianti šventė kitų sąskaita.
Geras požiūris, sveikas ir tikslus, šaunuoliai VŽ. O prezidentas - baranka. Kaip mes jį tokį skudurėlį išsirinkome?
Prezidentas ,tai nors konstitucinos ir įstatymų laikymosi garantas ,o konseevatoriai akivaizdziai priima konstitucijai priestaraujancius įstatymus ir priesina ir skaldo Lietuvos tautą,o už prezidento įžeidinejimis ,galima ir baudos sulaukti.jei taip parasytumet apie lgbt ,tai tikrai gautumet
tikrai, įstatymų laikymosi garantas, akivaizdu vien jo namo statybos aplinkybėmis pasidomėjus.
Garbes jam tai nedaro ,nors ir pastatytas iki jam tampant prezidentu.tokiu atveju faug lietuvoj.selo ir palangos dusinių vien kiek girdeta
Tokį vedamąjį paskaityti ar LRT "žinias" iš "kovos dėl gyvybių fronto" klausytis - kaip su laiko mašina 34 metus į praeitį nulėkti. Jų patosas prilygsta po 1987 08 23 d. mitingo prie Mickevičiaus paminklo "Komjaunimo tiesoje" publikuotiems "darbo žmonių" pasipiktinimo laiškams. Patogu būti anonimine "redakcija" - drąsiau, kai nereikia žmonėms į akis žiūrėti.