Išmani Lietuva Išmani Lietuva Išmani Lietuva Išmani Lietuva Išmani Lietuva

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-03-25 05:00

Jei nenaudojate DI skaitmeninėje rinkodaroje, kažką darote ne taip: kaip naudoti praktiškai gali kiekvienas?

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas Aurimas Paulius Girčys.
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas Aurimas Paulius Girčys.

„DI supaprastino procedūras, kai kurias technines užduotis, kurioms anksčiau reikėjo arba labai daug finansinių resursų, arba labai didelių žmogiškųjų išteklių, dabar galima padaryti greičiau, geriau, paprasčiau“, – aiškina skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas Aurimas Paulius Girčys.  

Anot jo, pagrindinė žmogaus užduotis – patikrinti tai, ką sukuria dirbtinis intelektas.

Viena iš svarbiausių sričių, kur DI jau dabar daro didelę įtaką – reklamos personalizavimas elektroninėje prekyboje. 

„Kai kuriuos įrankius mes šiuo metu baigiame daryti ir atiduosime į rinką balandžio pabaigoje.  Vienas pavyzdžių – sprendimas, kuris kuria reklaminius tekstus. Viskas, ko reikės jums, tiesiog įdėti nuorodą interneto svetainės, kuriai norite sukurti reklamas, ir paspausti mygtuką. Jūs gausite ne tiktai reklaminius tekstus, parašytus „Google“ paieškos reklamoms, bet taip pat bus padarytos ir įžvalgos apie jūsų verslą.“ – galimybes atskleidžia A.P.Girčys.

DI per kelerius metus tapo naudingu pagalbininku, padedančiu taupyti laiką, resursus ir labai svarbus įžvalgoms, pasiruošimui bei analizei. Vis dėlto norint išnaudoti jo potencialą, svarbu ne tik suprasti gautus atsakymus, bet ir mokėti tinkamai suformuluoti užklausas. Būtent tam „APG Media“ taip pat kuria naują įrankį, kuris padės efektyviau dirbti su dirbtiniu intelektu. 

Daugiau apie specifinius DI įrankius ir kaip išlikti matomiems „Google“ paieškoje, klausykite „Verslo tribūnos“ pokalbį su „APG Media“ vadovu Aurimu Pauliumi Girčiu.

52795
130817
52791