„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė Nordcurrent šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą. VŽ podkaste Simonas Stūrys, bendrovės rinkodaros vadovas, pasakoja apie žaidimų rinką, jos iššūkius ir sėkmę.
podcast::bPmBjf00 S. Stūrys, pokalbyje pastebi, kad žaidimų industrija kasmet ūgtelėja apie 10 proc., todėl šviesiai žiūri į ateitį, tačiau priduria, kad konkurencija yra milžiniška. Sukurti žaidimą užtrunka trejus metus. Kartais patraukliai a ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti