„Telia Lietuva“ pernai augo 5,7%, metų pabaigoje pajuto infliaciją

Telekomunikacijų bendrovė Telia Lietuva, viena didžiausių įmonių, kotiruojamų Vilniaus biržoje, praėjusiais metais pajamas padidino 5,7% iki 420,8 mln. Eur. Anot vadovybės, tai lėmė dviženkliai prieaugiai mobiliojo ryšio, plačiajuosčio interneto ir IT paslaugų segmentuose. Metų pabaigoje Telia Lietuva pajuto ir infliacijos spaudimą.
Nepaisant pernai kelis kartus išaugusių energijos kainų bei infliacinio spaudimo, grynasis pelnas per visus metus padidėjo 3,2% iki 57,6 mln. Eur. EBITDA augo 3,4% iki 139,4 mln. Eur, investicijos pasiekė 93,9 mln. Eur, penktadienį neaudituotus duomenis pranešė Telia Lietuva. Pajamų ir investicijų rodikliai 2021 m. bendrovei buvo rekordiniai.
Pajamos iš IT paslaugų pernai išaugo 24,3%, plačiajuosčio interneto 11,2%, mažmeninių mobiliojo ryšio paslaugų 10,4%, iš TV paslaugų 8,5%. Tuo metu didžioji dalis investicijų buvo nukreipta į mobiliojo ryšio tinklo atnaujinimą bendrovės Ericsson bazinėmis stotimis.
Danas Strombergas, Telia Lietuvos vadovas, sako, jog kokybiškų skaitmeninių paslaugų poreikį skatina visuomenės ir verslo skaitmeninis virsmas, kas atsispindi finansiniuose bendrovės rezultatuose.
Tai atspindi dviženkliais skaičiais augančios mūsų IT ir interneto paslaugų pajamos, didėjantis klientų skaičius, tinklo bei duomenų centrų apkrovos. Dėl to reikšmingai didiname investicijas, kad visada būtume keliais žingsniais priekyje rinkos ir klientų poreikių, pranešime sakė D. Strombergas.
Vien IV 2021 m. ketv. Telia Lietuvos pajamos, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, augo 4,3% iki 113,3 mln. Eur, pelnas sumažėjo 3,9% iki 16,3 mln. Eur, EBITDA buvo 3,1% mažesnė (34,1 mln. Eur). Ketvirčio pelno rodiklius mažino į rekordines aukštumas pakilusios energijos kainos.
Žinoma, mums, kaip ir visai šaliai, praėjusiais metais netrūko iššūkių, o dalis jų turėjo įtakos ir finansiniams rezultatams tai kylančios elektros energijos kainos, augantys darbuotojų atlyginimai, infliacija. Tačiau su jais sugebėjome susidoroti, pažymi D. Strombergas.
Telia Lietuva teigia, jog paskutinis 2021 m. ketvirtis buvo labai sėkmingas mobiliojo ryšio paslaugų segmentui per tris mėnesius pritraukti 69.000 nauji klientai, o metus bendrovė baigė turėdama per 1,5 mln. mobiliojo ryšio klientų metinis prieaugis siekė 8,6%. Šviesolaidinio interneto klientų metų pabaigoje buvo 305.000 (2,7% augimas), išmaniosios TV 255.000 (0,8% daugiau).
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti