Technologijos Technologijos Technologijos Technologijos Technologijos
2021-04-22 16:06

P. Masiulis: auga duomenų vartojimas, atsigauna įrangos pardavimai

Petras Masiulis, „Tele2“ vadovas Baltijos šalims ir Vokietijai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Petras Masiulis, „Tele2“ vadovas Baltijos šalims ir Vokietijai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Tele2“ pirmą šių metų ketvirtį fiksuoja dviženklį augimą. Tam, anot įmonės vadovo, daugiausia įtakos turi įsitvirtinęs nuotolinis darbas ir mokslas bei augantys išmanių įrenginių pardavimai.

2021 m. pirmąjį ketvirtį „Tele2“ pajamos buvo 14,2% didesnės nei tuo pačiu laikotarpiu pernai ir siekė 68,4 mln. Eur. EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją) marža sudarė 26,8 mln. Eur ir buvo 20,1% didesnė nei 2020-ųjų pirmąjį ketvirtį.

„Pirmasis metų ketvirtis buvo intensyvus, o klientams siekėme suteikti visas sąlygas gauti būtiniausias ryšio paslaugas bei informaciją čia ir dabar. Reaguodami į išaugusias vartotojų užklausas plečiame kontaktų centro komandą, diegiame dirbtinį intelektą ir kitus aptarnavimo optimizavimui reikalingus sprendimus“, – komentuoja Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Operatorius skaičiuoja, kad palyginus su analogišku laiku praėjusiais metais, pirmąjį 2021 m. ketvirtį „Tele2“ klientai išnaršė 56,2% daugiau duomenų – 78.500 terabaitų (TB).

„Tele2“ namų interneto vartotojų skaičius pastarąjį ketvirtį išaugo iki 200.000. Tai 14,9% daugiau klientų nei buvo tuo pačiu laikotarpiu 2020 m.

Bendrovės paslaugomis pirmą ketvirtį iš viso naudojasi beveik 1,9 mln. klientų (skaičiuojamos aktyvios SIM kortelės). Verslo klientų skaičius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 22,8% ir siekė 248.900.

Operatorius pranešime priduria, kad dėl karantino ir nuotolinio gyvenimo gerokai padaugėjo klientų skambučių ir kitų užklausų, todėl didinama komanda bendrovės kontaktų centruose Vilniuje ir Kaune. Klientų aptarnavimui taip pat pasitelkta dirbtinio intelekto asistentė „Rūta“, per pastarąjį ketvirtį aptarnavusi per 41.000 klientų.

Į ryšio kokybės gerinimą „Tele2“ pirmąjį šių metų ketvirtį investavo 2,2 mln. Eur (tiek skirta bazinių stočių atnaujinimui ir naujų įrengimui). Ypač daug dėmesio skiriama 4G+ tinklo vystymui.

52795
130817
52791