Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-10-01 11:30
2025-10-01 11:00
2025-09-30 09:47
2025-09-29 16:24
2025-09-29 05:45
2025-09-27 17:11
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Lietuvos lygiu gal ir nieko, tačiau pasaulinėje arenoje dar toli iki panašių Customer Care SaaS'ų. Sekmės toliau investuojant, vystant ir vejantis.
Paskaitai užsakytą VŽ straipsnelį - viskas labai gražu. Paskaitai rekvizituose atsiliepimus apie Baltnetą - realybė visai kitokia.
Kai paskaitau apie dar vieną "sėkmingą" AI (DI) chatbot'o naudojimą kaip puikią praktiką ir pagalbą su DI, galvoju kiek dar šį burbulą pūs kaip "sėkmingą"? GenAI tikrai negali daryti atsakingo darbo generuodama tekstą, nors sklandžiai, bet tik 50-80% atvejų teisingą, o kitais ne. Baisu jei tokių chatbotų pagalba remiantis ši įmonė ar jos IT inžinieriai klientų sistemas konfigūruos. Suklust reiktų jų klientams ir jau dabar rengtis "planą B" arba geriau planą A... ASAP
Ar lenda i asmenine erdve?