VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-05-21 05:30

„Baltneta“ įsigijo „Tellq“ – stiprina pozicijas klientų aptarnavimo sprendimų rinkoje ir investuoja į DI

Romanas Juška, „Baltneta“ produktų vadovas.
Romanas Juška, „Baltneta“ produktų vadovas.
Po ilgų metų sėkmingos partnerystės daugiakanalės komunikacijos platforma „Tellq“ rūpinsis debesų kompiuterijos ir duomenų centrų paslaugas teikianti „Baltneta“, kuri įsigijo šią populiarią platformą, anksčiau priklausiusią UAB „Debesų verslas“.

Būdama pasaulinio lygio pripažinto ir lyderiaujančio Kontaktų centro kaip paslaugos (CcaaS) tiekėja Baltijos šalyse, „Baltneta“ gali išpildyti įvairių klientų lūkesčius, mažinti IT išlaidas, pagerinti klientų aptarnavimo kokybę bei patirtį.  

Auga „Tellq“ populiarumas

Tellq“ platforma apima visus pagrindinius komunikacijos kanalus: telefonijos, elektroninio pašto užklausų, socialinių tinklų ir momentinių pokalbių valdymą bei veikia debesų kompiuterijos pagrindu.

Sprendimas skirtas įvairiems verslams, norintiems suteikti klientams personalizuotą, aukšto lygio aptarnavimą bet kokiu komunikacijos kanalu bei kurti teigiamas, profesionalias patirtis, nepaisant to, kuriuo kanalu klientas kreipiasi.

„Šiuolaikiška „Tellq“ platforma populiari rinkoje dėl augančio  funkcionalumo ir patogumo. Ji nereikalauja daug investicijų, lanksčiai prisitaiko prie organizacijos dabartinio poreikio“,  – sako Romanas Juška, „Baltneta“ produktų vadovas.

Be to, ši platforma turi analitikos duomenis, kurie lengvai renkami ir analizuojami, galima suprasti tendencijas, fiksuoti kliento pasitenkinimo ar organizacijos efektyvumo lygį. Tai intuityvi, vartotojui „draugiška“ ir lengvai perprantama platforma, kuri leidžia matyti kliento aptarnavimo istoriją ir kitus reikiamus duomenis, lengvai integruojamus  į organizacijos vidines sistemas.

Saugumas ir aukščiausi standartai

Įsigijusi „Tellq“ platformą, „Baltneta“ užtikrino ISO reikalavimų atitiktį ir pritaikė saugumo bei kokybės standartus, kuriais vadovaujasi ir savo veikloje. Visa „Tellq“ infrastruktūra yra išmigruota į sertifikuotą, saugų „TIERIII“ duomenų centrą, tad klientai gali būti ramūs dėl aukščiausių standartų, atitinkančių pasaulines praktikas.

 „Baltneta“ apjungė „Tellq“ klientų aptarnavimą vieningu aptarnavimo centru („Help Desk“), kurio procesai atitinka gerąsias IT paslaugų valdymo (ITIL) ir ISO praktikas: prieinama pagalba visą parą, nustatyti aiškūs reakcijos laikai (SLA), užtikrinamas kokybiškas klientų aptarnavimas.

DI klientų aptarnavime

„Baltneta“ žengė svarbų žingsnį ir atvėrė investicijas į dirbtinio intelekto (DI) sritį, sukūrė pokalbių transkribavimo funkcijas ir dirbtinio intelekto pokalbių robotą („Chatbot“). Svarbu pabrėžti, jog šiuos funkcionalumus „Baltneta“ kūrė vidinėje infrastruktūroje, kuri užtikrina jautrių duomenų saugumą. Uždara infrastruktūra sukuria palankesnes galimybes kuriant DI „Chatbot“, kuris eigoje galės dar plačiau prisidėti prie informacijos valdymo ir užduočių automatizavimo. Šie sprendimai vienareikšmiškai pagreitins ir pagerins klientų aptarnavimą. Investicijos į „Tellq“ platformos DI funkcionalumus suteikia galimybę realiam panaudojimui su aiškiai išmatuojama nauda.

Rinkoje ryškiai matomi klientų aptarnavimo paslaugų procesų pokyčiai pasitelkiant DI. DI iš esmės keičia mūsų kasdieninius procesus, neaplenkiant ir kontaktų centrų veiklos, suteikdamas galimybę automatizuoti užduotis ir padidinti operacijų efektyvumą. Pokalbių robotai ir balso asistentai automatizuoja įprastas užduotis, teikia greitesnį ir tikslesnį klientų aptarnavimą bei sumažina darbuotojų darbo krūvį.

Patogi mobili aplikacija

Platforma „Tellq“ turi patogią vartotojams mobilią aplikaciją, pritaikytą IOS ir Android vartotojams. Ji leidžia darbuotojams efektyviai valdyti skambučius iš bet kurios vietos. Naudodamiesi šia aplikacija, vartotojai gali priimti ir nukreipti skambučius, peržiūrėti skambučių istoriją bei analizuoti duomenis realiuoju laiku. Tai suteikia lankstumo ir užtikrina aukštą klientų aptarnavimo kokybę net ir dirbant nuotoliniu būdu.

Be to, kasdieniai pokalbiai gali vykti, kaip ir įprasta, mobiliuoju telefonu, tačiau agreguoti statistiniai duomenys „Tellq“ analitikoje gali atnešti daug pridėtinės vertės verslui.

Ateities planai

Investuodama į komunikacijos platformą „Tellq“, „Baltneta“ yra užsibrėžusi strateginį tikslą – plėstis į tarptautines rinkas, ypač į Baltijos ir Skandinavijos šalis. Pasitelkiant stiprius IT partnerius, siekiama, kad „Tellq“ bus TOP1 pasirinkimas Baltijos ir Skandinavijos šalių rinkose, kuriose yra didžiulis poreikis šiam sprendimui.

Tad „Baltneta“ kviečia potencialius partnerius ir klientus bendradarbiauti, ieškoti abipusės naudos. Esami „Tellq“ klientai nuo šiol gaus daugiau saugumo, našumo ir naujų savybių, o nauji klientai – DI pritaikomumo ir dar labiau išplėsto funkcionalumo.

Martynas Vyžintas, „Tellq“ įkūrėjas.

„Visa „Tellq“ komanda džiaugiasi prisijungusi prie įmonės „Baltneta“, kurios žinios, rinkos patirtis bei žmogiškieji resursai pakels „Tellq“ paslaugą į dar aukštesnį lygį”,  –  sako „Tellq“ įkūrėjas  Martynas Vyžintas.

Jau kitą savaitę, gegužės 27 d. 10 val. „Baltneta“ organizuoja esamiems ir potencialiems klientams verslo pusryčius „Tellq Multi: nauja pradžia“, kuriuose pristatys platformos naujus funkcionalumus ir vertę klientams („Radisson Blu Hotel Lietuva“). Registracija į renginį: www.balt.net/registracija.

52795
130817
52791