Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

49
  • 2024-08-26T20:23:53+03:00

    Tarnybos vėl perkelia atsakomybę verslui. Biurokratai ir teisėsauga nesugeba darbuotis, nes paskendę korupcijoj ir wokizme, todėl įvedinėja totalitarizmą. Prancūzam puikiai sekas su įstatymais, ypač nukreiptais prieš turtinguosius ir verslus. Susiimportavo ne tik šiukšles bet ir jų mentalitetą.

    • 2024-08-26T20:51:13+03:00

      Taip, valdžia tame kuo kaltina TG susimauna 100x labiau.

    • 2024-08-26T20:52:00+03:00

      Viskas daug paprasčiau nei manote, Iki šiol Telegram necenzūravo turinio, susirašinėjimo ir neišduodavo duomenų jokia valstybei. Todėl Telegram patapo narkotikų platinimo, prostitucijos ir kitos nelegalios veiklos vieta. Taipogi Telegram naudojasi ruskių kariai bendraujant tarpusavyje bei verbuojant insaiderius. Durovas pabėgo iš Rusijos, nes nesutiko viešinti duomenis. Bet tai padarė Prancuzija, apkaltino ji bendradarbiavimu narkotikų platinimo bylose (nes atsisakė pateikti duomenis) ir jam gresia 20 metų kalėjimo. Kalėjimo galima bus išvengti, jei Durovas išslaptins Telegram turinį, o tai reiškia visų ruskių karių susirašinėjimus. O ten ohoho kiek visko įdomaus :) Todėl RaBBzija ir peršiko, masiškai trina pokalbius, bet yra archyvai.

    • 2024-08-26T21:34:56+03:00

      " Bitcoinas patapo narkotikų platinimo, prostitucijos ir kitos nelegalios veiklos , finansiniu atsiskaitymo įrankiu " Ką jūs apie tai manote?

    • 2024-08-26T21:42:07+03:00

      Taip ir yra, todėl pasaulis nori reguliuoti crypto. Todėl visos biržos (keityklos) privalo praeiti KYC (pažink savo klientą). Kitaip, gali stumdyti anonimiškai BTC tarp piniginių kiek nori, bet kai ateis laikas išgryninti į FIAT teks paaiškinti iš kur pinigai.

    • 2024-08-26T21:47:47+03:00

      Beje, nevisai tinkamai palyginimas. Visi crypto pavedimai yra vieši ir galima matyti piniginių adresus bei kas, kam (piniginės adresas) ir kiek pervedė. Jei policijai tampa žinoma, kad iš tokios ar anokios piniginės buvo pervesta tiek ir tiek BTC ir ta piniginė priklauso kokiam Binance, policija paprašys patiekti piniginės savininko duomenis. Jei Binance atsisakys tai padaryt, ji bus apkaltinta bendrininke su nusikaltėliais. Tas pats ir su Telegram. Policija mato susirašinėjimus tarp narkotikų pradavėjų ir pirkėjų (yra net grupės, kurie rašo viešai) ir policija kreipiasi į Telegram, kad būtų išduota, kas yra grupės adminas. Jei Telegram to neišduoda (nors žino) jis patampa bendrininku. Tai numatyta bet kurios šalies baudžiamajame kodekse.

    • 2024-08-26T22:24:16+03:00

      Nesutinku. Iki šiol egzistavo ir egzistuoja dark web. Ten gali nusipirkti ką nori. Klausimas kad telegram tai supaprastinus, nebūtinai jie tampa bendrininkais. Aš nei kiek neginu pačių nusikaltimų ar nusikaltėlių, bet vyriausybės ir teisėsauga yra paprasčiausiai darbo imitatoriai ieškantys atpirkimo ožių. Tikrieji nusikaltėliai niekada nesėda ir tai įrodo panama papers, epšteino sąrašas ir panašūs dalykai. Niekam nėra įdomu sugauti tikrus nusikaltėlius ir juos bausti, visiems įdomu valdyti. Jeigu negali valdyti, vadinas iš kart esi pats nusikaltėlis, kuris bus sunaikintas :)

    • 2024-08-26T22:42:09+03:00

      Nelabai pagaunat esme. Jei prekeivis jūsų kieme kasdien susitinka su pirkėju ir jus apie žinote, neprieštaraujate, nepranešate policijai, nes jums moka neva "už reklamą", jus tampate bendrininku. Telegram yra būtent tas kiemas

    • 2024-08-26T22:43:40+03:00

      Durovas sekmingai blokavo telegram paskiras pvz mobilizuotu vyru zmonu ir kitas. Cenzūravo kas jam buvo liepta.

    • 2024-08-26T23:10:03+03:00

      Telegram pvz. registruotas Dubajuje, tai ar tikrai jis yra įpareigotas teikti duomenis pvz. Prancūzijos policijai? Čia panašiau kaip VW gamina automobilius ir vėliau yra atsakinga, jeigu kas nors su VW auto daro nusikaltimus :)

    • 2024-08-26T23:21:29+03:00

      Ir vėl į pievas :) Jei įmonė registruota Dubajuje, bet veikla vykdo Lietuvoje, ar ji įpareigota tiekti duomenis pvz. Lietuvos statistikos departamentui? Taip, ji įpareigota ir privalo teikti, nes dirba Lietuvoje. VW gamintojas netinkamas pavyzdįs, automobilis nieko bendro neturi platformomis. Bet tinkamas pavyzdįs būtų pvz. BOLT DRIVE. Tarkim su Bolt automobiliu buvo apvogtas bankas, ar įvyko narko sandoris kuris buvo užfiksuotas kameromis. Policija kreipėsi į Bolt su reikalavimu pateikti vairuotojo duomenis, kuris tuo metu išnuomojo automobilį. Ir Boltas atsisakytų pateikti kliento duomenis. Kas jūsų manymu būtų?

    • 2024-08-26T23:24:23+03:00

      Telegram nevykdo veiklos Prancūzijoje, tiesiog prancūzai naudojasi Dubajuje veikiančius appsu :)

    • 2024-08-26T23:25:03+03:00

      Nevisai taip. KGB žinoma laikė jį ant pavadėlio, bet ten labai viskas slidu. Daug kalbų ir nuomonių, vieni tvirtina kad Durovas viską nutekina KGB, kiti, kad nieko nenutekina ir pastoviai bėga. Bet jei iki šiol gyvas, manau kad KGB laiko jį ant pavadėlio. O dabar bac ir sulaikė prancūzai ir ką daryt?

    • 2024-08-26T23:33:47+03:00

      Jei aps'o kūrėjas leidžia naudotis savo aplikacija nesvarbu kurioje šalyje, jis privalo laikytis tos šalies įstatymų, arba uždrausti naudotis toje šalyje. Patinka jums tai ar ne, tokie įstatymai. Pvz. internetiniai azartiniai žaidimai, alkoholio ar tabako reklama, sekso puslapiai ir t.t. Tiesiog privaloma apriboti priėjimą toje šalyje. Žinoma, jei klientas naudojasi VPN, tada atsakomybe krenta naudotojui

    • 2024-08-26T23:37:48+03:00

      klaidinga informacija, pvz. pasaulinės lažybos, kazino veikia Lietuvoje ir įmonės nėra įpareigotos neleisti jungtis vartotojams iš Lietuvos. Čia nebent pati Prancūzija tada turi blokuoti Telegram kaip LT daro su užsienio lažybų, kazino puslapiais.

    • 2024-08-26T23:47:43+03:00

      Faktas, Visos legalios internetinės kazino turi Lietuvos sutikimą veikti Lietuvoje (jie net duomenis apie laimėjimus siunčia VMI). Visos kitos nelegalios yra blokuojamos. Tas pats su Telegram. Jis veikia Prancūzijoje, nes skaitosi legalus softas (turi tam leidimą), todėl turi paklusti Prancūzijos įstatymams. Kitaip, jis būtų nelegalus ir Prancūzijos vartotojai negalėtų juo naudotis.

    • 2024-08-27T08:10:56+03:00

      Kažkaip Amerikoj buvo pakviestas tiktok'o vadovas pasikalbėti, ir nesutarus, to Čango nieks į kalėjimą nesodino. Ir Zuckenberg'o nesodino, ir Musk'o. Ir jei tarptautinė kompanija turi vartotojų kelis kartus daugiau nei Prancūzijoj gyventojų, kodėl būtent prancūzų tarnybos turi landžioti po, tarkim, kokio Indijos piliečio susirašinėjimus?

    • 2024-08-27T08:40:25+03:00

      Piniginės "adresas" ar susietas su savininko asmens kodu? Atsitiktinis kodas, nėra atsekamas, jei negauni informacijos, kas yra savininkas.

    • 2024-08-27T09:05:57+03:00

      Mes praleidžiam vieną svarbų momentą. T.y. interneto cenzūrą esant oligopolijai, o gal net ir monopolijai. Nežinau, kiek Jums metų, bet anksčiau internete nebuvo cenzūros, galėjai pažiūrėt kaip džihadistai pjauna galvas pvz. Dabar negali gauti šeimos nuotraukos sudarytos iš baltų žmonių įvedęs į paiešką "white family". Tai žmogus, suteikiantis terpę laisvam internetui ir žinioms, neturėtų kažkaip būti persekiojamas, nes čia idėja yra. Net nesuteikiantis, o supaprastinantis.

    • 2024-08-27T09:22:12+03:00

      Vargsta užingridui aiškindami situaciją liaudis, o šis paskaitė VŽ antraštę, kad "Rusiją papiktinęs" ir jam viskas aišku - komentuoja įraudęs. Kokiu būdu, kada, kur Rusiją papiktino nelabai aišku, bet negi abejosi VŽ antrašte? O štai Telegramas bene vienintelė platforma, leidžianti patikrinti ar tai tiesa. Jei įstatymų šalies nesilaiko, tai prieš įmonę imamasi veiksmų, neturinčių nieko bendro su diriko sulaikymu reikalaujant prieeigos rakto. Watsupas štai raktą atidavęs USA saugumui ir kokios pasėkmės? Hamaso lyderio Hanyjeho nužudymas Teherane? Pagal kokius įstatymus čia visa seka vyko nuo Watcupo nulaužimo iki žudymo svetimoje valstybėje? Suprantamas valdžios siekis, kad propoganda būtų nuosekli, visuotinė, komentarai, kaip kad ir VŽ kruopščiai trinami, asmenys netinkami registruojami, kad atėjus pogromams būt aišku ką imt - kaip ir visada istorijoje. Ir tik tokie kaip Asandžas, Snoudenas, Telegramas dar leidžia išlaikyti žmogiškumą su spalvomis, mąstančius ir vertinančius individus, o ne buką, bliaunančią sugalvijintų gyvulių masę, skanduojančią pagal Tapino garsiakalbių komandą

    • 2024-08-27T09:43:33+03:00

      Norint iškeisti crypto biržoje (keitykloje), reikia susikurti savo "karštą piniginę" toje keitykloje ir į ją permesti savo crypto. Ir keitykla žino, kam priklauso ši piniginė, nors blokchaine rodomi tik adresai ir sumos. Pasikartosiu, laikant crypto "šaltoje piniginėje" niekada neatseksi tikro savininko, bet kai keliauji į keityklą išgryninti crypto į dolerius, tampi matomas.

    • 2024-08-27T09:49:02+03:00

      2000-ais apginiau IS magistrą ir kurį laiką dirbau adminu, t.y. žinau visą ūkį iš vidaus. Nukrypstame nuo temos :) Žmogus nėra persekiojamas suteikiantis tarpę laisvam internetui ir žinioms iki to momento, kai kažkas pradeda piktnaudžiauti tą tarpę. Ir nebūna taip, kad tą pačią dieną iškart į kalėjimą sodina. Pradžioje gauni įspėjimus, prašymus susitvarkyti ir t.t. Jei nereaguoji (kas įvyko su Telegram), tada jau prasideda baudžiakas

    • 2024-08-27T09:50:01+03:00

      užputiniuk, ko nervuojasi?

    • 2024-08-27T10:04:59+03:00

      Žino, tai ofšoro įmonės pavadinimą, kurios tikrasis savininkas neatskelidžiamas? :) Kai keliauji išgryninti, yra irgi įvairių būdų, kaip "iškeisti" į pinigus, nebūtinai per keityklas. Man įtarimas krypsta ir pvz. į viso meno prekybą, kai 5-iamečio vaiko paveikslai pradeda eiti už milijonus. Mačiau iš vidaus, kaip pinigų plovimo operacijos eina per oficialius bankus, net ten sunku sugaudyti, kai gali matyti visas operacijas, ir visų operacijų neva ultimate benefit owner'ius, bet realiai daug sudėtingiau viskas.

    • 2024-08-27T10:38:58+03:00

      Tu mažiau žolės rūkyk, laisvas žmogau. Tuoj išsilaisvinsi iki Nibiru planetos.

    • 2024-08-27T11:08:42+03:00

      Parmušantys intelekto gyliu argumentai - visgi nuvilia, kad taikomi universaliai kai neturi ką pasakyt į temą. Nervų iš manęs tiek, kiek Rusijos pasipiktinimo pagal VŽ antraštę. Bet tau nerūpi - pac susigalvojai ir jau savim patenkintas? Arklystu?! O gal turi kažką apčiuopiamo? Bet geriau apie kriptas pakalbėt - watabautas dar niekam nepamaišė

    • 2024-08-27T11:28:44+03:00

      eik nx.

    • 2024-08-27T11:28:50+03:00

      eik n.

    • 2024-08-27T11:31:33+03:00

      Aš suprantu ką Jūs sakot, tikrai. Tik nesutinku, nes manau, kad čia būtent yra snowdeno ir assango pavyzdys, o ne platformos nesitvarkymo su turiniu problema. Pasikartosiu, kad problemos platforma ir neturi spręsti, tai turi daryti institucijos, bet jos tai daro pasirinktinai, greičiausiai norint sugauti smulkius prekeivius, dėtis statistinius pliusus ir viskas. Galbūt kažkiek terorizmą prižiūrėti, bet juk tam yra kitų būdų, kurių vienas pirmųjų išeiti iš leftistinės idiologijos ir perdėtų teisių nusikaltėliam. Čia programėlė ir jos kodai, niekuo dėti :)

    • 2024-08-27T13:15:14+03:00

      Pats ir eik, čiupakabrų gaudytojau xDDD

    • 2024-08-27T13:30:47+03:00

      užputiniuk, nėra žodžio "pac", yra "pats". nematau prasmės kažką įrodinėti putlerio tarnui.

    • 2024-08-27T14:17:08+03:00

      Būtent, kad neturi kaip savo skiedalus pagrįsti. Čia ne tavo nenoras, o negalėjimas. Lygiai kap i Ukrainos fronte - visascivilizuotasirdemokratinis nesugeba, tad telieka rėkti, kad nenori. Bet lietuvių kalbos klaidas taisyk - čia tau geriau sekas. Tik nepamiršk, kad Kjijyvas, Ljivyvas, Hrasnohoryjyvika,.. prisimink graikiškus vardus kaip kad Oleksąndras - čia mažai šansų nusikalbėti daugiau nei kad jau nusikalbėta.

    • 2024-08-27T14:46:46+03:00

      Užputiniuk, Kijev za 3 dnia. jei manai, kad paleidęs 100 raketų, kažką pakeisi, prisimink kad Ukrainiečiai jau tavo rodinoj tvarką daro. Aplamai, kai ruskių troliai pradeda pūtuotis komentaruose, reiškia judame teisinga linkme.

    • 2024-08-27T17:45:53+03:00

      Rusijoje niekas neveikia be KGB, gal ir sukurta buvo KGB kaip slaptas ryšys, juk pagrindinis banditas irgi iš KGB

  • 2024-08-26T23:10:28+03:00

    Durovo technologiją dabar perims dar didesni pasaulio nusikaltėliai.

    • 2024-08-26T23:26:57+03:00

      Nieko ten ypatingo. Visa esmė buvo anonimiškumas, bet mūsų pasaulyje tai neįmanoma. Tokie aps'ai atsidaro ir užsidaro

    • 2024-08-27T10:37:49+03:00

      Kokią dar blt technologiją. Labiau blizgančius emoji su kitokios spalvos rėmeliu? Nebesvaikit, vienintelis Telegramo išskirtinumas ir buvo tas, kad ten galėjai nebaudžiamas nusipirkti narkotikų ir panašaus brudo. Toks tas didžiausias matkos intelektinis pasiekimas.

    • 2024-08-27T13:41:30+03:00

      Eilinis appsas veikiantis pagal rusu pasaulio panetkes. Nori veikti europjo veik pagal europos istatymus. Anonimiškumas nei šiam nei kitam pasauly neegzistuoja. Tik klausimas kuri puse gauna duomenis.

  • 2024-08-27T00:27:47+03:00

    Jei anonimiškumas priklauso nuo vieno ekstravagntiško žmogaus garbės žodžio, tai ne anonimiškumas.

  • 2024-08-27T08:35:30+03:00

    Reomenduoju paklausyti, kas supranta ruskai. Kur kas išsamesnė analizė apie to šmikio sulaikymą: https://www.youtube.com/watch?v=n6Xc0weQ1x4

  • 2024-08-27T10:03:04+03:00

    Pavelas Durovas, kaip Telegram savininkas, neturėtų būti laikomas atsakingu už visą platformos turinį. Telegram veikia kaip įrankis, kurį naudotojai gali panaudoti įvairiems tikslams, panašiai kaip automobilis gali būti naudojamas tiek teisėtai, tiek neteisėtai veiklai. Atsakomybė turėtų kristi ant tų, kurie piktnaudžiauja šia platforma. Be to, svarbu išlaikyti pusiausvyrą tarp teisėsaugos poreikio kovoti su nusikaltimais ir piliečių teisės į privatumą bei informacijos laisvę. Visapusiška cenzūra ir kontrolė gali pažeisti pagrindines demokratijos vertybes.

    • 2024-08-27T11:59:06+03:00

      Už autoavariją, kai vairavo neblaivus vairuotojas ir nužudė žmogų, yra kaltas auto gamintojas ir kelių tiesimo įmonė, nes suteikė šiam vairuotojui įrankį?

    • 2024-08-27T12:00:30+03:00

      Vietoj klaustuko turėjo būt taškas, sorry.

    • 2024-08-27T13:54:43+03:00

      Auto gamintojas niekaip negali itakoti vairuotojo blaivumo, bet mesengeris/platforma, tikrai gali ideti saugiklius (youtube pavyzdys), kad per telegram nebutu platinami narkotikai ar pornografija. Cia nereikia toli eit, Lietuvoj jau dyleriai per telegrama dirba. todel racijos Prancuzijos kaltinimuose tikrai yra. Raktu nebutina atiduot, uztenka bendradarbiaut ir idet kazkokius saugiklius.

    • 2024-08-27T16:15:40+03:00

      Automobiliai gali nesunkiai nustatyti vairuotojo blaivumą pagal jo elgesį, gali nustatyti ar neviršijamas keleivių skaičius ar saugos diržai užsegti, ar neviršijamas saugus greitis. Bet ar jie privalo pranešti policijai, jei pvz. su auto diržų neužsisegęs važiavai?

    • 2024-08-27T16:25:54+03:00

      Bet ar jie privalo pranešti policijai, jei pvz. su auto diržų neužsisegęs važiavai? Tai atsiverskit istatymus ir paskaitykit, kas ka privalo ir ko neprivalo.

  • 2024-08-27T13:13:09+03:00

    Jei putka širsta, reičkiasi gerai daroma.

  • 2024-08-27T15:47:04+03:00

    Oij putka širsta, pats uz zodi karas sodino dviveidis niekšas

  • 2024-08-27T23:11:25+03:00

    Iš appstore išimk telegram ir 98% populiacijos nebesugebės to app'so įsirašyti. Problem solved, kam tas cirkas su antrankių dėjimu

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791