„Techprizmė“. Karas Izraelyje patvirtino – „Twitter“ tapo dezinformacijos kanalizacija
Dezinformacijos situacija „X“ po didinamuoju stiklu yra jau beveik metus nuo to laiko, kai dar „Twitter“ vadintą socialinį tinklą nusipirko Elonas Muskas.
Žadėjęs jį paversti „saviraiškos laisvės bastionu“, E. Muskas iškart ėmė įvesti savo tvarką ir „Twitter“ dirbančių žmonių skaičius vos per keletą mėnesių sumažėjo nuo 7.000 iki maždaug 1.500. Tarp smarkiai „prašienautų“ komandų buvo ir ta, kurios užduotis yra kovoti su dezinformacija.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai